کد خبر 1139596
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
باران پاییزی در گیلان

معاون سازمان هواشناسایی گفت:‌امروز و فردا در شمال غرب و غرب کشور بارش باران و وزش باد شدید داریم و روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان در جنوب غرب، شمال خلیج فارس و استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و

به گزارش مشرق، محمد اصغری، معاون سازمان هواشناسایی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز و فردا در شمال غرب و برخی استان‌های غربی کشور رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت داریم و در سواحل غربی و مرکزی خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پایتخت امسال چند روز هوای پاک داشته است؟

وی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه پیش‌رو دامنه بارش‌ها علاوه بر مناطقی که ذکر شد استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب کشور را هم در برمی‌گیرد. همچنین این شرایط در نواحی شمالی خلیج فارس، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و سواحل غربی و مرکزی خزر نیز حاکم است.

بیشتر بخوانید:

روایت تکـــراری نفس‌های تنگ

اصغری گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه دما در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دارد و بارش در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی به صورت برف خواهد بود و دریای خزر و شمال خلیج فارس نیز مواج اشت.

وی افزود: روز یکشنبه ۱۸ آبان در استان‌های گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده دارم و روز دوشنبه ۱۹ آبان در غرب و جنوب غرب کشور، شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش خواهیم داشت.

معاون سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی آسمان صاف برای تهران

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده نیمه‌ابری تا ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۳ و ۱۳ درجه خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    1 3
    بارون
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    1 2
    سازمان هواشناسایی چی بیده ؟؟؟؟؟!!
    • حسن US ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      1 2
      از این جدیدایه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس