کد خبر 1139267
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
انتخابات آمریکا - نمایه

ترامپ و بایدن پس از ساعت‌ها شمارش آرا بالأخره شاهد افزایش آرای الکترال خود بودند.

سرویس جهان مشرق - ساعتی قبل دونالد ترامپ یک رأی الکترال از مجموع چهار رأی در ایالت مِین را به خود اختصاص داد و مجموع آرای الکترالش را به ۲۱۴ رساند. ایالت مِین یکی از تنها دو ایالت آمریکاست که آرای الکترال در آن میان نامزدها تقسیم می‌شود.

در عین حال، جو بایدن تا این لحظه در ایالت ویسکانسین برنده تقریباً قطعی تلقی می‌شود و رسانه‌ها ۱۰ رأی الکترال این ایالت تعیین‌کننده را به حساب بایدن ثبت کرده‌اند. به این ترتیب تعداد آرای الکترال بایدن در مجموع ۲۴۷ رأی می‌شود که فاصله معاون اول سابق آمریکا با عدد جادویی ۲۷۰ رأی الکترال که برای پیروزی لازم است، کم‌تر شده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، ستاد انتخاباتی ترامپ به نتیجه شمارش آرا در ایالت ویسکانسین معترض است و می‌گوید درخواست بازشماری آرا را خواهد کرد. پایگاه اینترنتی شبکه خبری فاکس‌نیوز که به جمهوری‌خواهان نزدیک است و از حامیان ترامپ محسوب می‌شود، تا این لحظه، هنوز در پیش‌بینی نتیجه انتخابات، از واریز ۱۰ رأی الکترال ویسکانسین به حساب بایدن خودداری کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    7 8
    دق مرگ شدیم پس کی نتیجه نهایی معلوم میشه ؟
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      7 1
      چیه موندی بخری یا بفروشی همین شما ها ایران را بیچاره کردین والا این یانکی‌ها با اون دلارشون غلطی نمیکنن
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    2 0
    سهامیاب و رهاورد مخل بورس و از رانت بگیران بورس هستند باید با آنها برخورد جدی شود وحدف شوند تا بورس بتواند رشد کند مطالب افشاگرانه و ارزشمند رو حذف می کنند وبا تحریم کردن کاربران ازادی بیان و دفاع از حقوق سهامداران را به سخره میگیرند
  • سامان CA ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    2 0
    چرا مردم فکر می کنند آینده مملکت ما به انتخابات امریکا وابسته است چرا برای مردم جا نیفتاده که ما مستقلیم ما یک کشور مستقلیم و آمریکا و روسیه و چین و عراق هیچ کدام تاثیری رو ما ندارند و هر چه میکشیم از خودیه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    2 0
    اینا طرز رای گیریشون که الکتراله و ایالتی و درنهایت رای مردم زِره مثل دور قبل که رای مردمی کلینتون ۳میلیون بیشتر بود ولی با رای الکترال ترامپ رییس‌جمهور شد،انگلیس هم که کلا سلطنتیه،آزادی بیان هم که نتیجش میشه پروفسور رابرت فوریسون و جولیان آسانژ،آزادی عمل هم که طرف پاشو کج بذاره آبکشش میکنن یا خود مردم یا پلیسشون.دقیقا منظورشون از دموکراسی و حقوق بشر و اینا چیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس