مهدی فضائلی

معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: اگر بخواهیم کشور را بسازیم باید با تلاش، زحمت و اراده خودمان و تکیه بر ظرفیت‌های ارزشمند نیروی انسانی، ذخایر و سرمایه‌های این کشور باشد.

به گزارش مشرق، مهدی فضائلی، با اشاره به اهمیت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و تاثیر گرامیداشت این روز تاریخی در انسجام و وحدت بخشی داخلی اظهارداشت: برخورد نظام استکبار و در راس آن‌ها آمریکا با مردم ایران قبل از پیروزی انقلاب و شاید بتوان گفت از کودتای ۲۸ مرداد آغاز شده و مردم ایران تاکنون خسارت‌های سنگینی را از آمریکا متحمل شده اند. 

بیشتر بخوانید:

واکنش قالیباف به فرمایشات رهبری درباره رفع گرانی

وی با بیان اینکه هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه آمریکا بخواهد تجدید نظری در رفتارش داشته باشد وجود ندارد و این ناشی از خوی استکباری آنهاست، افزود: به همین خاطر مبارزه با استکبار، یکی از محورهای جدی و غیر قابل تجدید نظر انقلاب از زمان آغاز نهضت امام خمینی بوده است. 

بیشتر بخوانید:

سیزدهم آبان؛ درس بزرگ استکبارستیزی

معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تصریح کرد: روز ۱۳ آبان در تقویم ملی ما به عنوان روز مباره با استکبار نامگدذاری شده است و طبق سنت هرساله جریان‌های سیاسی و مردم در این روز  در مقابل دشمن اصلی منافع کشوردور هم جمع می‌شوند و این  اقدام نمادین در ناکام گذاشتن توطئه‌های آمریکا بسیار مهم است. 

فضائلی خاطرنشان کرد: مادامی که آمریکا احساس کند در داخل کشور جریانی و یا بخش‌هایی از مردم به او چشم امید و نگاه مثبتی دارند، طمع و دست اندازی خود را قطع نمی‌کند. مواجه شدن با دیوار مستحکمی از جریان‌های سیاسی، مسئولان و کارگذاران نظام  حتما در مایوس کردن آمریکا موثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم کشور را بسازیم باید با تلاش، زحمت و اراده خودمان و تکیه بر ظرفیت‌های ارزشمند نیروی انسانی، ذخایر و سرمایه‌های این کشور باشد و بدانیم دشمن هیچگاه حاضر نخواهد بود قدمی برای قوی‌تر شدن ما بردارد. 

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    موافقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس