هواپیمای آمریکایی

یک تحلیلگر سیاسی عراقی تأکید کرد که عملکرد دولت این کشور به خصوص در رابطه با نقض حاکمیت عراق و باز بودن حریم هوایی آن به روی هواپیماهای آمریکایی سوال‌برانگیز است.

به گزارش مشرق، «کریم الخیکانی» تحلیلگر سیاسی عراق با انتقاد از عملکرد دولت به خصوص در رابطه با نقض حاکمیت عراق و باز بودن حریم هوایی آن به روی هواپیماهای آمریکایی گفت که عجیب‌تر از آن عدم عقد قراردادهایی برای خرید سامانه‌های پیشرفته جهت سیطره بر حریم هوایی است.

بیشتر بخوانید:

درخواست نماینده عراقی برای اجرایی شدن مصوبه اخراج آمریکا

الخیکانی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» تصریح کرد که پارلمان ممکن است غافل باشد و چه بسا پشت این سکوت دولت در برابر نقض حریم هوایی عراق توسط هواپیماهای آمریکایی-صهیونیستی، توافقات سیاسی در کار باشد.

وی افزود که دولت هیچ اقدامی درباره رسیدگی به نقض تعهدات آمریکا به ویژه در زمینه جنایت‌هایی که علیه الحشدالشعبی مرتکب شده اعم از ترور تعدادی از رهبران آن و هدف قرار دادن اردوگاه‌های این سازمان، انجام نداده است.  

این تحلیلگر سیاسی عراق همچنین گفت که روزهای آینده ممکن است مملو از حوادث غافلگیرکننده از سوی جنایتکاران واشنگتن باشد به خصوص اینکه همه سرگرم دستآوردهای سیاسی و نحوه دستیابی به آراء برای پیروزی در انتخابات هستند و به جنایت‌هایی که آمریکا در داخل عراق مرتکب می‌شود، توجهی ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پ IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    نقشه دارن آناکو نداها
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    باید نمایندگان دلسوز مجلس عراق و رسانه ها موج ایجاد کنند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس