کد خبر 1138094
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
حضور کریمی در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان که به دلیل جراحی چند ماهی را از میادین دور بود بعد از پشت‌سر گذاشتن دوران نقاهت تصمیم دارد در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۹۲ کیلوگرم به روی تشک برود.

به گزارش مشرق،  با توجه به مصدومیت «محمدجواد ابراهیمی» آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم از ناحیه زانو و لزوم عمل جراحی بر روی پای وی، این کشتی‌گیر حضور در رقابت‌های انتخابی این وزن را از دست داد.

کادر فنی در مورد رقابت انتخابی درون اردویی وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.

بر این اساس کادر فنی تصمیمات جدیدی را برای این وزن به شرح زیر اتخاذ کرد:

۱- با توجه به درخواست «کامران قاسم‌پور» کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم و نامه هیأت کشتی استان مازندران و موافقت کادر فنی این کشتی‌گیر مجوز حضور در انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم را دارد.

۲- با توجه به درخواست «علیرضا کریمی» و نامه هیأت کشتی استان البرز کادر فنی موافقت خود را به شرط ارائه دادن گواهی رسمی پزشک معالج مبنی بر سلامت کامل این کشتی‌گیر برای حضور در مسابقات اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اتفاقات خوب و بد اردوی اول تیم ملی کشتی آزاد

۳- با توجه به حضور «حسین شهبازی»، «محمدحسین میرباغبان»، «حسین جلالی‌نژاد» و «ارشک محبی» در این وزن و اضافه شدن «کامران قاسم‌پور» و «علیرضا کریمی»، رقابت‌های وزن ۹۲ کیلوگرم به صورت دوره‌ای و ۲ حذفی برگزار خواهد شد.

مسابقات انتخابی درون اردویی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۲۰ صربستان، روز پنجشنبه هفته جاری در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

ابراهیمی پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد

«محمدجواد ابراهیمی» آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

ابراهیمی دارنده مدال طلای جوانان جهان و طلای قهرمانی آسیا که از یکسال و نیم قبل از ناحیه زانوی پا دچار یک مصدومیت کهنه بود در اردوی تیم ملی کشتی آزاد مصدومیتش تشدید شد و با توجه به پارگی رباط می‌بایست پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

فدراسیون کشتی پیگیر روند درمانی این کشتی گیر کشورمان است و عمل جراحی زانوی وی تا چند روز آینده انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس