وعده اتحادیه جهانی کشتی به تعویق افتاد/ رایزنی با آمریکا و ژاپن!

اتحادیه جهانی کشتی نشست تصمیم گیری خود برای برگزاری یا لغو رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ صربستان را دوباره به تعویق انداخت.

به گزارش مشرق، روند سردرگمی و بلاتکلیفی اتحادیه جهانی کشتی برای تعیین تکلیف رقابتهای جهانی ۲۰۲۰ صربستان همچنان ادامه دارد و این اتحادیه، بار دیگر نشست سرنوشت ساز خود برای لغو یا قطعیت رقابتهای جهانی را به تعویق انداخت.

اتحادیه جهانی کشتی چندی پیش اعلام کرد رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان در سال ۲۰۲۰ جهان طی روزهای ۲۲ لغایت ۳۰ آذر ماه به میزبانی کشور صربستان برگزار شود. این در حالی بود که اتحادیه جهانی همه چیز را به کشورهای عضو سپرد و به آنها پیشنهاد داد تمایل یا انصراف خود برای حضور در جهانی را اعلام کنند تا بدین ترتیب تکلیف رقابتهای جهانی هم مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

حضور کریمی در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

پیش از این کمیته اجرایی فدراسیون جهانی قصد داشت روز ۱۵ آبان ماه در خصوص لغو یا برگزاری این مسابقات تصمیم نهایی خود را اعلام کند. اما انصراف برخی کشورهای صاحب نام همچون آمریکا و ژاپن به عنوان میزبان المپیک، مسئولان اتحادیه جهانی را به تکاپو انداخت تا برای اتخاذ تصمیم نهایی کمی بیشتر تلاش و رایزنی کنند. به همین دلیل نشست تصمیم گیری اتحادیه جهانی حدود یک هفته دیگر به تعویق افتاد تا تکلیف برگزاری رقابتهای جهانی در روز ۲۱ آبان ماه مشخص شود.

از سوی دیگر نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی با توجه به عضویت در هیأت رئیسه کمیته بین‌المللی المپیک قصد دارد مسئولان ورزش آمریکا و ژاپن را مجاب کند تا کشتی‌گیران خود را راهی رقابت‌های جهانی کشتی کنند. حال باید دید رئیس صربستانی اتحادیه جهانی تا چه اندازه موفق خواهد بود با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا، مسابقات جهانی امسال را در کشور خودش برگزار کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس