کد خبر 1138052
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
افزایش ۵۰ درصدی قیمت روغن موتور/بازار فروش روغن های تقلبی داغ شد

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه با افزایش قیمت روغن موتور میزان مراجعات مردم به تعمیرگاه ها کاهش قابل توجهی خواهد یافت، گفت: با افزایش قیمت روغن فروش روغنهای تقلبی افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، علیرضا نیک آیین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه افزایش قیمتها در بازار قطعات یدکی خودرو عاملی شده که میزان مراجعات مردم برای تعمیر خودروها کاهش پیدا کند، گفت: نسبت به سال گذشته میزان مراجعه مردم برای تعمیر خودروها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده که این موضوع نشان می دهد اکثر خودروها به صورت معیوب و با ایراد در حال تردد در سطح کشور هستند که این امر خطرات زیادی را برای رانندگان و سرنشینان دارد.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با اصول صحیح آب‌بندی خودرو

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه متأسفانه روغن موتور نیز مجوز افزایش ۵۰ درصدی را از سوی سازمان حمایت دریافت کرده است، افزود: همین امر نیز در کاهش دفعات مراجعات مردم به تعمیرگاه ها نقش زیادی را ایفا می کند.

وی با اشاره به فروش روغن های تقلبی در سطح بازار، تصریح کرد: دولت باید با افزایش یک کالا مدیریت لازم را برای جلوگیری از فروش کالاهای تقلبی در سطح بازار انجام دهد. در حال حاضر بازار فروش روغن های تقلبی بسیار داغ است. وقتی مردم نتوانند روغن موتور با قیمت بالا خریداری کنند مجبور به خرید روغن های ارزان تر که بعضا بی کیفیت و فاقد استاندارد هستند می شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • چی می خواستیم چی شد IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    ماشین معیوب مساوی با کشته شدن ایرانیان مظلوم و بی پناه
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    نفت که مال خودمان هست و هر روز یه نرخی می زارید. مگه ملت چه گناهی گردند
  • ho3ein021 IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    نه ۵ درصد نه ۱۰ درصد نه ۲۰ درصد، ۵۰ درصد؟؟؟ رو چه حسابی؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    روغن سایپا وایساکو شرکتی ازبقیه قابل اعتمادترهست به شرطی که هر5هزارکیلومتر تعویض شود.
    • مهرداد صالح آبادی IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      0 0
      ربطی به روغن با برند خاصی نداره قدیم بی مجوز ی شرکت نفتی روغنشو گرون میکرد بقیه هم میکشیدن قیمتو بالا .....وای ب حالی که مجوز افزایش ۵۰ درصدی بدن
  • منتظر IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    امسال تابستان روغن موتور ایرانول مارک مدیسا از یک تعویض روغن معتبر به خودرو ام ریختم بعد دو هفته با طی مسافت کمتر از 1000کیلو متر روغن موتورم بخار شد و موتور گیر پاژ نمودو ده میلیون تومان خسارت دیدم شکایت نمودم از طرف شرکت ایرانول مرا با همراه یک جعبه روغن مدبسا به موسسه استاندارد گیلان بردند رفتم دیدم مسئول مالی شرکت ایرانول در دفتر فراوردهای نفتی منتظر ما نشسته من جریان را توضیح دادم و گفتم بارکد این روغن نیز در موسسه هم نیست هردلیلی آوردم انها بهانه ای آوردند ودر نهایت به من گفتند شما باید دو میلیون به حساب موسسه واریزکنید تا ما استاندار بودن روغن را بررسی نماییم بعد از شنیدن این حرف از کسانی که از شرکت ایرانول آمده بودند عذر خواهی کردم و گفتم هر اشغالی را میخواهید تولید کنید هیچکس جلو دار شما نیست گور پدر مصرف کننده . تمام مدارک نیز موجود می باشد.
  • محسن IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 1
    سلام من خودم تعویض روغن دارم فقط روغن شرکتی یا روغنی که وارداتی دارایه پایه اولیه نفتی هست بخرین
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    همین الان روغن موتورهای خارجی ۳ ملیون تومان قیمت دارن و هر ماه باید عوضشون کرد. بهتره صادرشون کنیم ارز بیاوریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس