کد خبر 1137820
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
کشف 4 انبار احتکار لوازم خانگی و مواد غذایی در اصفهان - کراپ‌شده

سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در پی جامع عمل پوشاندن به درخواست‌های مردمی ۴ انبار احتکار لوازم خانگی و مواد غذایی را کشف کرد

به گزارش مشرق، پیرو دریافت گزارشات مردمی سامانه تلفنی ۱۱۴  در خصوص سوء استفاده عده ای افراد سودجو جهت اقدام به احتکار ما محتاج مورد نیاز مردم از جمله لوازم خانگی، سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در پی جامع عمل پوشاندن به درخواست‌های مردمی با هماهنگی دادستان و اداره صمت در روز چهارشنبه با ۷ آبان ماه ،وارد محل انباری واقع در خیابان گلستان شد.

در این انبار تعداد ۱۳۹ عدد یخچال، ۴۹ عدد گاز فر، بخاری ۵۷عدد، کولر آبی ۳۴ عدد و ماشین لباسشویی ۱۲ عدد و دیگر اقلام که حدودا ارزش ریالی آنان ۴۰ میلیارد ریال است، مورد مشاهده و صورت‌جلسه  قرار گرفت که پس از روند اداری به بازار تزریق می‌شود.

همچنین با توجه به وضعیت کنونی جامعه و عدم عرضه مناسب کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم و سوء استفاده تعدادی از افراد و احتکار مواد غذایی و خوراکی ،سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان  پیرو دریافت گزارشات مردمی از سامانه تلفنی ۱۱۴ با اخذ دستور از معاون محترم دادستان، به اتفاق بازرسان سازمان صمت از ۳ محل بازدید و نظارت به عمل آوردند.

با توجه به کثرت بارهای مورد رویت که هر انبار و حجم مواد غذایی انجام شمارش و تنظیم صورت‌جلسه کامل میسر نبوده و نیاز به حضور چند تیم تخصصی از سازمان صمت بوده اقدامات لازم را انجا موکول شد و  تعداد کثیری از کمپوت‌های آناناس قاچاق در یکی از انبارها کشف شد.

همچنین تعداد کثیری از رب‌های تاریخ گذشته در انبار کشف شد که پس از دستکاری و تغییر تاریخ آنان در فروشگاه به فروش می‌رسید و تعداد کثیری از کالاهای دیگر مانند ماکارونی، کنسرو ماهی، پوشک بچه، روغن‌های خوراکی با قیمت خرید قبل  کشف و ضبط شد و هر ۳ انبار پلمب شد تا به صورت تخصصی مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاجر شهرآشوب IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    4 0
    شما رو بخدا مثل اوایل انقلاب چند نفرشون رو اعدام کنید.
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    انبار لوازم خانگی مگر احتکار کرده . خب میتونه انبار باشد و بمرور وارد فروشگاه میکرده . اگر آنجا نمونه نگذاشته میشه اتهام بهش تعلق بگیره ... اما مورد انبارهای مواد غذائی حتما جاهای دبگه هم نمونه اش مشاهده شده و با تقلب کاری با جان و سلامتی و بقصد سود جوئی اجناس را احتکار کرده اند . امیدواریم قصات محترم حتما بعنوان خیانت نسبت به هموطنش با احتکار مورد نیاز و بخطر انداختن سلامت همنوعان رسیدگی کنند تا دیگران متوجه نتیجه این اعمال شنیع بشوند
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    اگه برا افرادی که این انبارها رو لو میدن جایزه خوب بزارن تعداد کشفیات میره بالا
  • v IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    خدا لعنتشون کنه برای دولت و قوه قضایی هم متاسفم ک هیچ کاری نمیکنه اگه چند نفر از این محتکرین را اعدام کند دیگه کسی جرائت احتکار را نخواهد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس