کشف یک انبار با بیش از ۳۰۰ کارتن مواد غذایی غیربهداشتی در رشت

مدیر مل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به کشف یک انبار با بیش از ۳۰۰ کارتن موادغذایی غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در رشت، گفت: متهمان دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

به گزارش مشرق، مرتضی امینی با اشاره به کشف یک انبار مواد غذایی غیر مجاز و غیر بهداشتی در رشت، اظهار کرد: کالاهایی که از واحدهای توزیع به این انبار بر می‌گردد تاریخ‌های مصرف آن گذشته اما متهمان در یک اقدام متقلبانه و با عنوان سودجویی اقدام به جعل لیبل های جدید کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در لیبل های جدید تاریخ روز را تنظیم می‌کنند و بر روی این کالاهای سلامت محور نصب و مجدداً وارد چرخه توزیع و در بازار عرضه می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات گیلان در ادامه با اشاره به اینکه مواد در شرایط غیر بهداشتی نگهداری شده‌اند، گفت: متهمان مدعی هستند که تاریخ مواد غذایی را تغییر داده‌اند اما قصدی برای توزیع آن در بازار نداشتند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این انبار بیش از ۳۰۰ کارتن از محصول خوراکی از یک نشان خاص که در خارج از استان گیلان تولید می‌شود کشف و ضبط شد، ادامه داد: مسئول پخش و نمایندگی شرکت مورد نظر با تشکیل پرونده و برای طی مراحل بازداشت و به دستگاه قضائی تحویل داده شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس