کد خبر 1137759
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
مادورو: منعی برای خرید سلاح نداریم

رئیس جمهور ونزوئلا درباره توطئه تروریستی جدید از سوی مزدوران خارجی برای ایجاد آشوب و انجام حملات با هدف مانع تراشی در روند برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور، هشدار داد.

به گزارش مشرق، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا درباره توطئه تروریستی جدید از سوی مزدوران خارجی برای ایجاد آشوب و انجام حملات با هدف مانع تراشی در روند برگزاری انتخابات پارلمانی که قرار است در این ماه برگزار شود، هشدار داد.

وی افزود: ما اطلاعاتی از منابع خارجی به دست آورده ایم که از آماده سازی برای انجام اقدامات خشونت آمیز و حملات به منظور تلاش برای ایجاد هرج و مرج و بحران در ونزوئلا حکایت دارد و وظیفه ماست که مردم را آگاه سازیم و اطلاعاتی را که به دست آورده ایم به اطلاع آنها برسانیم.

رئیس جمهور ونزوئلا بیان کرد: راست افراطی آماده اقدامات فتنه افکنانه می شوند و در تلاش هستند که حوادث خشونت بار رقم بزنند و این با ابزارهای مختلفی خواهد بود که با همکاری سرکرده مخالفان یعنی خوان گوایدو است.

مادورو تاکید کرد: من با اطمینان به او می گویم که ما اجازه خشونت و حملات را نخواهیم داد و آنها هرگز نخواهند توانست که خشونت را به خیابانها و میان مردم ما بیاورند و شاهد تبلیغات انتخاباتی در فضایی آزاد و خوب خواهیم بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس