کد خبر 1137303
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
بازگشت رونالدو به لیست اصلی یوونتوس

بالاخره ابرستاره فوتبال دنیا توانست با شکست کرونا، به لیست اصلی تیمش اضافه شود.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته ششم رقابت های سری آ فوتبال ایتالیا، یوونتوس پس از شکست تلخ در مقابل بارسلونا، باید در ورزشگاه آلبرتو پیکو به مصاف تیم تازه صعود کرده اسپتزیا برود.

یوونتوس که این فصل از رقابت های فوتبال را خوب آغاز نکرده است، در ۵ دیدار نخست خود در سری آ، صاحب ۹ امتیاز شده و در رده پنجم قرار دارد و باید در دیدار فردا به مصاف تیم رده چهاردهمی اسپتزیا برود که در ۳ دیدار قبلی خود شکستی را متحمل نشده و ۶ گل نیز به ثمر رسانده است.

اما آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری برای دیدار فردای تیمش در مقابل اسپتزیا، نام کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیمش را در لیست ۲۰ نفره تیمش قرار داده است تا در صورت نیاز، از وجود این بازیکن استفاده کند.

رونالدو که پس از دیدار تیم ملی پرتغال و فرانسه در رقابت های لیگ اروپا مشخص شد به ویروس کرونا مبتلا شده است، ۴ دیدار یوونتوس در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

مهم ترین دیداری که رونالدو غایب بود، دیدار چند روز پیش یوونتوس در مقابل بارسلونا بود. درحالیکه فوتبالدوستان در سرتاسر دنیا منتظر تقابل مجدد مسی و رونالدو پس از ۳ سال بودند، رونالدو به دلیل مثبت بودن تست کرونایش، در این دیدار نیز غایب بود تا دیدار مسی و رونالدو به دیدار برگشت بارسلونا و یوونتوس در نیوکمپ موکول شود.

یوونتوس در این ۴ دیدار بدون رونالدو، تنها موفق به شکست دیناموکیف شد و علاوه بر شکست در برابر بارسلونا، در برابر تیم های کروتونه و هلاس ورونا متوقف شد و حالا آندره آ پیرلو امیدوار است با بازگشت رونالدو به اردوی تیمش، بتواند به روند پیروزی بازگردد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس