اصلاح طلبان نمایه

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: طیف اصلاح طلب با انتقاد و فاصله‌گذاری سیاسی از روحانی درصددند که بار دیگر اصلاح‌طلبان را به عنوان منجی برای عبور از شرایطی که خود با حمایت از رئیس جمهور مستقر برای مردم رقم زدند معرفی کنند.

به گزارش مشرق، احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در رابطه با اظهارات اخیر حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران، اظهار کرد: امثال عباس عبدی، حجاریان و مرعشی با انگیزه‌های متفاوت، خواستار استعفا، استیضاح و برکناری رئیس‌جمهور هستند؛ اینکه اصلاح‌طلبان، منتقد عملکرد آقای روحانی هستند خود گویای تشکیل فتنه ای جدید بنام "فتنه استعفا" است که هوشیاری و بصیرت بیش از بیش نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را می طلبد.

بیشتر بخوانید:

شتر سواری دولا دولا نمی‌شود

وی با تاکید بر اینکه باید تفکر روحانی استیضاح شود نه شخص او، افزود: چندی است که پروژه عبور از روحانی برای انتخابات ۱۴۰۰ از سوی اصلاح‌طلبان با آدرس اشتباه دادن و بحث انحرافی استعفا کلید خورده است. بر فرض، روحانی هم استعفا دهد آیا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل خواهد شد؟ نباید در پی استعفا و یا استیضاح روحانی و وزرای او باشیم بلکه باید تفکر لیبرالیست و کدخدا پرستی که وی را بعنوان ناجی و حلال مشکلات مردم معرفی کرد، استیضاح شود. 

وی با اشاره به بخشی از اظهارات مرعشی مبنی بر اینکه «اگر آقای روحانی نمی‌تواند کشور را اداره کند، کنار برود؛ و نمی‌شود مملکت را با تعدادی آدم پخمه اداره کرد»، بیان کرد: همه می‌دانند اوضاع نابسامان اقتصادی فعلی کشور بیش از تحریم ها معلول دولتی است که با حمایت ویژه اصلاح طلبان بر سر کار آمد لذا بسیار ضروری است که مردم بار دیگر فریب بازی و فتنه جدید اصلاح طلبان را نخورند و فقط  با همراهی و کمک قوای دیگر خواهان پاسخگویی دولت در این چند ماه باقی مانده باشند. 

بیشتر بخوانید:

عطریانفر: نفرت ملی از دولتِ روحانی شکل گرفته است

مقدم عنوان کرد: نمی‌دانم آقای مرعشی در نشستی که با یکی از رسانه‌ها داشته و توصیه‌هائی که به نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کرده، آیا این توصیه ها را خودش باور دارد و چرا در زمان نامزدی حسن روحانی مطرح نکرده است؟ و چرا خود اصلاح طلبان به این توصیه هائی که می کنند پای بند نبوده و نیستند؟ به‌نظر می‌رسد حرفهایی که مرعشی می‌زند خودش آنها را باور ندارد. 

وی مطرح کرد: مرعشی گفته که برنامه جامعی برای آینده کشور تدوین کرده است اما باید سئوال کرد در دوران‌هایی که دولت، دست طیف شماها بود، همین حرفها را زدید و در این دوران تمام برنامه های خود را اجرا کردید ولی چه حاصلی برای معیشت مردم و وضع اقتصادی کشور داشت؟ برنامه های طیف شما، وضعیت اقتصادی کشوررا به اینجا رساند لذا خواهش می‌کنم دیگر برنامه ای تدوین نکنید. ضمنا اگر برنامه ای برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارید چرا موکول  به دولت بعدی می کنید، توصیه می‌کنم اگر برنامه های راهگشائی دارید همین حالا به آقای روحانی ارائه کنید تا در این مدت باقیمانده، دولت اجرا کند تا وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان مطرح کرد: اظهارات مرعشی مبنی بر کناره گیری و استعفای روحانی و مطرح کردن کاندیدای ریاست جمهوری آینده، همگی در راستای عبور اصلاح طلبان از روحانی و روی کار آمدن دوباره گزینه جدید اصلاح طلبان است که هیچ خیرخواهی و مصلحتی عمومی در آن دیده نمی شود ما شاهدیم که همین افراد در دولت اصلاحات این شعارها را دادند و در آخر، شعارعبور از خاتمی را مطرح کردند. 

وی تاکید کرد: چطور ۷سال با دفاع های جانانه از روحانی به مردم جفا کردید حالا هشت ماه مانده به انتخابات می خواهید بگویید که ما مخالف روحانی هستیم و باز مردم را فریب بدهید اما ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر گول ظاهر سازی های طیف فرصت طلب و تمامیت خواه اصلاح طلب را نمی خورد.

مقدم خطاب به مرعشی  وطیف وابسته به آن گفت: امثال شما ها همیشه در دوران انتخابات، با شعار پرطمطراق و زیبا "دولت کارآمد" مردم را فریب دادید و شماها بودید که در دوران نامزدی روحانی، وی را کارآمدترین فرد معرفی کردید ومشخص شد که  تعریف و معیار کارآمدی شما همینی هست که گفتید و نتیجه اش هم مردم دیده اند. قبلا سراپا ازعملکرد دولت، حمایت میکردید وحالا حرف از استعفا میزنید؛ شما همیشه مواضع ضد و نقیض داشته اید و طرفداران خود را گیج کرده اید.

 این کارشناس سیاسی تشریح کرد: مرعشی حل مشکلات کشور را در گرو ارتباط با خارج  گره می بیند اما مردم در این چند سال عمر دولت شاهد بودند که روحانی تمام  تخم مرغ های خود را در سبد برجام و ارتباط و مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپائی گذاشت، و هنوز هم  چشم، به مراودات و انتخابات آتی امریکا دوخته اند. 

وی با اشاره به اظهار نظر مرعشی مبنی بر اینکه "اصلاح طلبان درد مردم را درک کرده اند"، گفت: شما که درد مردم را درک کرده اید در این هفت سال برای مردم چه کردید ؟ افزایش قیمت‌های اخیر از جمله گرانی های سرسام آور و عملکرد منفی و ناکارآمدی دولت همه بخاطر تفکر لیبرالی شماست لذا طبیعی است که  عدم تفکر انقلابی و عدم وجود مدیریت جهادی موجب این نابسامانی شده است؛ درست است که شرایط جنگ اقتصادی و هجمه‌های بی رحمانه تحریمی ازسوی آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران بوده است اما ناکارآمدی  بعضی مدیران  نیز مزید بر علت شده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با اشاره به اینکه برخی مدیران دولتی و تشکلهای اصلاح طلب حامی روحانی  برای فرار رو به جلو و عقب نشینی از پاسخگویی به مردم، استعفای رئیس جمهور را مطرح می‌کنند، تاکید کرد: اینها خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند لذا در شرایط فعلی تعامل مجلس با دولت و استفاده از اهرم‌های نظارتی تنها می تواند درمانی برای آلام مردم و کم شدن مشکلات معیشتی ملت باشد زیرا دولت هشت سال‌ فرصت خدمت به مردم را داشت و حالا  تا آخرین لحظه مسئولیت‌اش باید سرکار بماند و پاسخگوی وضع موجود باشد.

وی با اشاره به اینکه در تمام دوران هایی که اصلاح طلبان و طیف مرعشی در مصدر کار بودند تمام ارزشهای مردم را زیرسوال بردند لذا طبیعی است که مردم این نوع عملکرد و بی اعتقادی به ارزشها را تاب نمی آورند، گفت: ظاهرا عملکرد دولتی که دست شما و طیف شما بود را فراموش کردید که حالا حرف استفاده ازهمه نیروهای مستعد وتوانمند کشور را می‌زنید؛ شما مگر همان هایی نبودید که بدون توجه به استعداد و تخصص، همه نیروهای کارآمد و توانمند اصولگرا را ازگردونه اجرایی کشور خارج کردید و حتی از نظرات کارشناسی اصولگرایان هم پرهیز کردید. در دوران اصلاحات بیست هزار نیروی متخصص و با تجربه را عزل کردید و در دولت فعلی هم به همین نحو لذا جای بسی تعجب است که صحبت از فراجناحی می‌کنید البته پرواضح است که  این حرفها شعارهای انتخاباتی است و فقط تاریخ مصرف انتخاباتی دارد و دیگر مردم به این وعده ها اعتماد نمی کنند.

مقدم در پایان خاطر نشان کرد: جالب است طیف اصلاح طلب با انتقاد و فاصله‌گذاری سیاسی از روحانی در صددند که بار دیگر اصلاح طلبان را به عنوان منجی برای عبور از شرایطی که خود با حمایت از رئیس جمهور مستقر برای مردم رقم زدند معرفی کنند که باید گفت آقای مرعشی و طیف وابسته به آن، همیشه نگاه به بیرون و بالاخص آمریکا دارند و مرتب منتظر تغییر رویه آمریکا هستند که نشان می دهد این ها استعدادها و خلاقیت های جوانان و نخبگان کشور را باورنداشته و ندارند لذا اصلاح طلبان باتوجه به عملکردی که داشته اند این خیال خام را از سر بیرون کنند که بار دیگر ملت فهیم ایران به آنان و شعارهای دروغینشان اعتماد کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس