کد خبر 1134865
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷
افشای راز جسد در کمد دیواری

مرد جنایتکار که پس از قتل همسر صیغه‌ای خود جسدش را در کمد دیواری خانه مخفی کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کامیار چهری، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی درباره جزئیات این خبر گفت: روز چهارشنبه ۳۰ مهر خبر کشف جسد زنی ۴۱ ساله در کمد دیواری خانه‌اش در اراک به پلیس اعلام شد.

با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد، فرزند این زن جسد مادرش را پیدا کرده است. در ادامه تحقیقات جنایی، پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد بر اثر خفگی به قتل رسیده است. بدین ترتیب تحقیقات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی آغاز شد.

در همان دقایق ابتدایی تحقیقات، پلیس سرنخ‌هایی از قاتل به دست آورد و مشخص شد به یکی از استان‌های غربی فرار کرده است. پس از بازگشت دوباره فرد متواری به شهرستان اراک، با حضور بهنگام مأموران، متهم درعملیاتی هدفمند از سوی پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی استان مرکزی انتقال داده شد.

این مرد ۳۰ ساله، در بازجویی‌ها سرانجام لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که از مدت‌ها پیش با مقتول ازدواج موقت کرده بود، اما روز حادثه وقتی به خانه وی رفته همسرش، به علت مشکوک شدن به وی گوشی تلفن همراهش را برداشته بود که وی متوجه و با او درگیرشده و بر اثر شدت عصبانیت با دست‌های خود او را خفه کرده و پس از پنهان کردن جسد در کمد دیواری، از محل حادثه متواری شده است.

سرهنگ چهری در پایان افزود: پس از اعتراف صریح متهم به قتل همسرش، پرونده قاتل برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارسال شد.

منبع: ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    7 0
    بهتره مردم به جای این که از صبح تا شب دنبال پول و لذّت باشن؛ کمی هم خودسازی کنن و اخلاق های بدشون رو ترک کنن.
  • سبو IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    2 2
    مرد سی ساله و زن ۴۱ ساله طبیعیه با هم نسازن...
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    2 1
    همسر !!! تا زنها باشند كه مرد غريبه را به خانه راه ندهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس