کد خبر 1045571
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
چاقو کشی نمایه

پسر معتاد وقتی متوجه شد دوستش بتازگی ازدواج کرده به طمع سرقت طلاهای عروس به خانه آن‌ها رفت و نقشه جنایتی هولناک را رقم زد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان - با اعلام این خبر گفت: بامداد پنجشنبه یکم اسفند پلیس آگاهی زنجان از قتل پسر جوانی در خانه‌اش باخبر شد. بلافاصله تیم جنایی برای بررسی و تحقیقات، به محل حادثه که در یکی از شهرک‌های اقماری شهر زنجان بود، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

رضایت ۷۰۰ میلیون تومانی برای عامل قتل در عروسی

اعدام عقرب زرد در زندان کرج

نقشه شیطانی مرد تهرانی برای یک زن بیمار

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد، این جوان زنجانی بر اثر ضربه وارده به ناحیه گردن به قتل رسیده و به هم ریختگی خانه‌اش نشان می‌داد که قاتل یا قاتلین پس از ارتکاب جنایت دست به سرقت اموال زده‌اند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند، مقتول بتازگی ازدواج کرده بود و در خانه‌اش مقدار زیادی پول و طلا وجود داشته که به سرقت رفته است. بدین ترتیب به سراغ دوستان مقتول رفته و دریافتند یکی از دوستان وی روز حادثه برای مصرف مواد مخدر صنعتی (شیشه) میهمان خانه این تازه داماد بوده است؛ بنابراین با این سرنخ مأموران به سراغ این مرد شیشه‌ای رفتند و او را بازداشت کردند.

در بازجویی‌ها وی به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: می‌دانستم دوستم تازه ازدواج کرده است به همین خاطر به طمع سرقت پول و طلاهای همسرش به بهانه مصرف مواد به خانه‌اش رفتم. برادرم نیز همراهم بود پس از مصرف مواد با او درگیر شدم و در نهایت با استفاده از سلاح سرد (چاقو) او را از پا درآورم، سپس با کمک برادرم اموال با ارزش خانه را سرقت کردیم و پا به فرار گذاشتیم.

بعد از آنکه قاتل اصلی در بازجویی‌ها به صراحت جنایت را به گردن گرفت، برادرش نیز به اتهام معاونت در جرم و نگهداری مواد مخدر در دام مأموران گرفتار و اموال به سرقت رفته نیز کشف و مالخر هم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: قاتل و برادرش که ۳۶ و ۳۴ ساله هستند با قرار قبلی وارد خانه مقتول شده و مصرف مواد مخدر و سرقت انگیزه اصلی آنان در این جنایت بوده است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس