کد خبر 1156702
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
کشف ۲ جسد در تویسرکان - کراپ‌شده

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف جسد ۲ عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری در شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش مشرق، رضا زارعی اظهار کرد: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و غیبت بستگانش در محل می شود و  بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌کند.

وی گفت: با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و با بررسی دقیق محل، جسد یک دختر را در فاصله ۱۰۰ متری گاوداری پیدا می‌کنند که به همین دلیل تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی همدان بدون ذکر جزییات این حادثه ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تجسس و تحقیق خود، جسد یک مرد(پدر دختر) را نیز در محل پیدا کردند که با کشف جسد دوم معمای  این پرونده جنایی پیچیده تر می شود.

زارعی با اشاره به تلاش های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه، تاکید کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف علت و عوامل وقوع این حادثه و قتل ۲ عضو خانواده همچنان ادامه دارد که البته فعلا از اعلام جزییات این حادثه در راستای انجام تحقیقات پلیس معذوریم.

وی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات پلیس و جزییات حادثه و علت وقوع آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارآگاه پری IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    18 7
    پدر دختر را کشت و خودش خودکشی کرد
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 4
    چراالکی قضاوت میکنی پری؟؟ ایناکشته شدن توسَط کسانی دیگه اثارجراحات کاملاگویاهست بگفته پلیس.. دخترکه نمیتونسه بابای خودش راپراز جراحت کنه وبعدباباش دخترش روبکشه بعدشم خودکشی.. این یکی فرق داره الکی قضاوت نکن.. عامل بیرونی احتمال نودونه درصد دست داشته
  • محسن IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    پسرعمو حتما دخیله در ماجرا و یا اطلاعاتی داره مرتبط با حادثه که بشه در جهت رمزگشایی از جنایت به سرنخ هایی رسید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس