کد خبر 1134542
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
زمان حضور دیاباته و میلیچ در تهران مشخص شد

۲ بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال تهران به زودی وارد ایران خواهند شد تا در تمرینات آبی پوشان شرکت کنند.

به گزارش مشرق، مدیران باشگاه استقلال با پیگیری‌های انجام شده طلب شیخ دیاباته را به طور کامل به حساب این بازیکن واریز کرده اند و قرار است این بازیکن تا پایان هفته جاری به تهران بازگردد.

بیشتر بخوانید:

برتری شاگردان فکری مقابل هوادار

 همچنین مدیران این باشگاه ۵۰ هزار دلار برای هروویه میلیچ واریز کرده اند و قرار است مابقی طلب این بازیکن با حضور او در تهران و عقد قرارداد دوباره با آبی‌ها پرداخت شود و میلیچ هم تا پایان این هفته به ایران باز خواهد گشت.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال تهران به احتمال زیاد با پشت سر گذاشتن تست‌های کرونا به تمرینات آبی ها  اضافه خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    پرسپولیس نداره بازیکناشو حفظ کنه یا برگردونه در حالی که درامدش چندین برابر حریفه اما سلطانی فر با اوردن عرب پولو غیب کرد تیم‌ مقابل درامدش در حد تیم های کنگو ، هزینه بیشتر از منچسترسیتی راحت پول میده تحریم براش بی اثره!
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      1 0
      درامدش چند برابر هستش درست ولی ایا بازیها تمام شده و پول را بحساب پرسپولیس واریز کردند؟؟ ایا استقلال از بازیکنانی که خرید حتی یک دقیقه هم توانست استفاده کنه؟ایا شما نتوانستید از بازیکنان جدیدتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید؟اگه همین بازیکنان جدیدتان نبودن ایا بازم تا فینال میرفتید؟ استقلال پول دو بازیکن خارجی شو داره پرداخت میکنه تازه چی اونم با تهدید بازیکن همین. مگه بهشون پاداش داده یا پول قرارداد جدید رو داده؟مگه شما جونیور و اوساگونا رو داشتید بدون اینکه حتی یک بازی هم مفید باشن پولشون رو پرداخت نکردید؟
  • تاج کبیر IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    لنگ خیالش از بابت درآوردن نتایج براش توسط بابا مسعود و بیژن حیدری راحته بقیه تیمها بی خود هزینه می کنند و نتایج در وزارت ورزش تعیین و توسط بیژن حیدری اجرا میشود مثل چهار سال گذشته
  • فرداد IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس