کد خبر 1134436
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
کلاهبرداری این بار به بهانه ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: فردی که با استفاده از شیوه‌های متقلبانه و در قالب قراردادهای سرمایه‌گذاری، ۶۰۰ میلیارد تومانکلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری تصریح کرد در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود با اقدامات اطلاعاتی و تحقیق جامع از مالباختگان مشخص شد فردی به نام «اسماعیل» با معرفی خود به عنوان مدیرعامل یک شرکت تجاری معلوم در شهرستان بندرعباس و تاجر صادرکننده میگو و واردکننده لاستیک با دادن وعده‌های کاذب و ایجاد تبلیغات گسترده در فضای مجازی، کلاهبرداری کرده است.

فرمانده پلیس هرمزگان اضافه کرد طی تحقیقات مشخص شد متهم با استفاده از شیوه‌های متقلبانه و استفاده از عناوین سیاسی و دولتی و جلب اعتماد برخی از شهروندان با تنظیم قراردادهای سرمایه‌گذاری، مجموعاً ۶۰۰ میلیارد تومان از سرمایه‌گذاران کلاهبرداری کرده است.

به گفته‌سردار جعفری، با توجه به احتمال فرار متهم از کشور ضمن هماهنگی با مقام قضایی، این متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در بازرسی از محل تعداد زیادی اسناد، مدارک همچون اوراق گمرکی ساختگی مربوط به حمل‌ونقل کالا و اسناد حسابداری و سیستم‌های رایانه‌ای کشف شد و یک خودروی سمند هم توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد در ادامه تحقیقات انبار مربوط به شرکت نیز در یکی از روستاهای تابعه بندرعباس شناسایی و در بازرسی از انبار، مقادیری روغن با مارک مشخص کشف شد که پس از هماهنگی قضایی دفتر شرکت و انبار مذکور پلمب شد.

همچنین کارکنان این شرکت و کلیه افراد مرتبط با این موضوع احضار شدند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شرکت موردنظر از ابتدای تاسیس تاکنون هیچ فعالیتی درزمینه‌ی صادرات و واردات انجام نداده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن RO ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    6 0
    من یکی از مالباختگان این پرونده هستم، تورو خدا رودتر این پرونده رو پبگیری کنید،. این آدم افراد زیادی رو بدبخت کرده خدا لعنتش کنه
    • بهار US ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      0 0
      این شخص با کلاهبرداری کرده زندگی خیلی از خانواده ها رو از هم پاشیده.
    • وطن دوست IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      2 1
      مگر خدا بهت عقل نداده بود
    • منصف IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      1 0
      سلام آقا٫خانم وطن دوست خداوند عقل داده ولی وقتی یه کلاهبردار، صدها مدرک رسمی (به گفته فرمانده انتظامی) جعل کرده، باید فقط خدا با عنایت خاصه خودش حفظت کنه!! لذا کمی منصف باشیم. امیدوارم هرگز گیر چنین شیاطینی نیفتید!
  • محمدمیرحسینی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    باید شخص متهم را تحویل قانون بدید تا اونو زندانی کنه
  • بهار US ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    من هم از مالباختگان این پرونده هستم ؛ هرچه زودتر تکلیف این پرونده مشخص بشه افراد زیادی همه زندگی شون رو بخاطر کلاه برداری این شخص از دست داده اند.
  • حسين DE ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    ٦٠٠ ميليارد تومان؟ چرا بدين راحتى ميتوان ميلياردها تومان كلاهبردارى كرد؟
  • هادی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    خدا ازش نگذره من و دوستان من رو هم بیچاره کرده. ایشالا مسولین بتونن زودتر این پرونده رو ختم به خیر کنند
  • T IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    ما هم از مال باخته ها هستیم خدا لعنتش کنه زندگی هارو نابود کرده بر تمام همکارها و هم دست هاش هم لعنت که از نزدیکان ما بودن و بدبختمون کردن خدا انشالا سرتون بیاره
  • طاهره IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    تا اینجا دقیقا دادگستری چیکار کرده معلوم نیست نه معلومه پولها کجا رفته نه انقدری به طرف سخت گرفتن که اعتراف کنه
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    از مسئولین قوه قضاییه خواهش میکنم هر چه سریعتر رسیدگی پرونده رو سرعت ببخشن چون واقعا خانواده های زیادی زندگیشون بهم ریخته و اختلافات باعث از هم پاشیده شدن بنیان خانواده ها شده .. تورو خدا نذارید این آقا با بیخیالی تو زندان به ریش ملت بخنده .. من شنیدم خانوادش بهش خوب میرسن و همه چی براش میارن و همچین بد هم نمیگذره بهش ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس