کد خبر 502663
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

خانم وکیل قلابی که در قزوین به یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری دست زده بود بازداشت شد.

به گزارش مشرق، سردار مهدی محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: شخصی که در نقش وکیل با جعل اسناد از طعمه‌های خود کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

وی گفت: به دنبال مراجعه گروهی به پلیس آگاهی استان قزوین و اعلام شکایت از یک کلاهبردار که خود را وکیل دادگستری معرفی کرده و با ارائه مدارک جعلی از یک بانک وام نیز دریافت کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس آگاهی مشخص شد، زنی 26 ساله با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و با وعده حل مشکلات قضایی با جعل اسناد و مدارک، اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

فرمانده پلیس استان قزوین با اشاره به اینکه در این خصوص زن شیاد دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد وی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده و در بازرسی از مدارک وی، عقدنامه، تعدادی کپی مدارک شاکیان و تعدادی اسناد جعل شده نیز کشف شد.این مقام ارشد پلیس به شهروندان توصیه کرد: «امور اداری و قضایی خود را از طریق مراجع رسمی و قانونی پیگیری و از اعتماد به افراد نامعتبر و ناشناس خودداری کنید.»   



منبع:روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس