کد خبر 1133623
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
موافقت پیکه با کاهش ۵۰ درصدی حقوقش/ حقوق تراشتگن، دیونگ و لنگله هم کم شد

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا برای کمک به باشگاه حاضر شد قید نیمی از حقوق خود در فصل جاری را بزند.

به گزارش مشرق، به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، جرارد پیکه به عنوان اولین نفر از بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا به منظور کمک به این باشگاه به خاطر بحران مالی که پس از شیوع کرونا درگیر آن شده است، حاضر شد 50 درصد از حقوق خود تا پایان فصل جاری را ببخشد.

باشگاه بارسلونا از مدتی پیش رایزنی با بازیکنانش برای کاهش حقوق آنها به منظور پایین آوردن هزینه‌ها را آغاز کرد و گزارش‌هایی هم منتشر شد مبنی بر اینکه تمام بازیکنان به جز چند نفر مخالف کاهش حقوق بوده‌اند. اکنون آن چند نفر به صورت رسمی با کاهش حقوق‌شان موافقت کرده‌اند که در میان آنها پیکه بیشترین لطف را در حق باشگاه کرده است. طبق گزارش نشریه فوربس، پیکه در سال 2019 نزدیک به 18 میلیون دلار در سال از باشگاه بارسلونا حقوق گرفت.

بیشتر بخوانید:

قرارداد ۴ ستاره بارسلونا تمدید شد

سه بازیکن دیگر هم درخواست مدیران باشگاه برای کاهش حقوق‌شان را پذیرفته‌اند که شامل کلمن لنگله، مارک آندره تراشتگن و فرنکی دیونگ می‌شوند. این سه نفر حاضر شده‌اند از 30 درصد حقوق خود تا پایان فصل جاری بگذرند.

این چهار نفر همان نفراتی هستند که باشگاه بارسلونا دو روز پیش قراردادهای‌شان را تمدید کرد. پیکه قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرد و در قرارداد جدید باشگاه این حق را برای خود قائل شده در صورتی که این مدافع اسپانیایی در فصل آینده در حداقل 35 درصد از بازی‌ها شرکت نداشته باشد، باشگاه اجازه خواهد داشت که قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کند. این بند در مورد فصل 23-2022 هم صدق می‌کند، البته پیکه هم برای خود این حق را قائل شده که در پایان هر فصل که احساس کرد دوران حضورش در نوکمپ به پایان رسیده است، تنها به منظور بازنشستگی یا برای بازی در  لیگ فوتبال آمریکا (MLS)، به صورت یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حميد IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    2 0
    واقعا بعضي فوتباليستهاي ايراني انسانيت رو ياد بگيرند....بعد امسال دلالها و مديران باشگاهي نالايق و بازيكنان مسلمانننننننننن ايراني عاشق تيم و هوادار با اين كيفيت فوتبالشون و اين وضع فقر و كرونايي مردم حقوقشون چند برابر شده
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    2 0
    باشگاه خصوصی ، در شرایط کرونا بازیکن تا ط۵۰درصد درآمد حود را کاهش می دهد. باشگاه ایران ‌،پول مفت بیت المال افزایش ۱۰برابری قیمت بازیکن!"""" اونهم بازیکن قلیانی و... که حتی نمی تواند ط۹۰دقیقه بدود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس