کد خبر 1132895
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
ترامپ و بایدن - نمایه

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی سراسری انجام شده درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،‌ نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری نُه درصد از رئیس جمهور کنونی آمریکا پیش است.

به گزارش مشرق، در حالی که تنها دو هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، نظرسنجی سراسری جدید انجام شده در این کشور حاکی از آن است که «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها نُه درصد از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور فعلی پیش است.

این نظرسنجی که توسط نیویورک‌تایمز/دانشگاه سینا انجام شده نشان می‌دهد که پنجاه درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی از بایدن حمایت کرده و ۴۱ درصد نیز از ترامپ اعلام حمایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نکته قابل توجه در این نظرسنجی، تفاوت حمایت مردها و زن‌ها از ترامپ و بایدن است.

در این نظرسنجی زنان ۲۳ درصد بیشتر از بایدن اعلام حمایت کرده‌اند حال آنکه در میان مردان، ترامپ شش درصد از بایدن پیشتاز است.

موضوع اقتصاد که تا پیش از این امتیاز برتری ترامپ به شمار می‌آمد در این نظرسنجی کمک چندانی به رئیس جمهور کنونی آمریکا نکرده است.

۴۸ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که ترامپ عملکرد بهتری در اقتصاد خواهد داشت و ۴۷ درصد نیز گفته‌اند که شاهد عملکرد بهتری از بایدن در زمینه اقتصاد خواهند بود.

در این نظرسنجی، بایدن در زمینه متحد کردن کشور ۱۹ درصد از ترامپ پیشتاز بوده است. بایدن در زمینه مدیریت شیوع ویروس کرونا ۱۲ درصد و در زمینه نظم و قانون نیز شش درصد از ترامپ پیش است.

این نظرسنجی میان ۹۸۷ نفر و از ۱۵ تا ۱۸ اکتبر (۲۴ تا ۲۷ مهرماه) با درصد خطای ۳.۴ درصدی انجام شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    14 4
    به خودتون انقدر دلداری ندید ترامپ پیروزه میشه و لحظه ای فشار حداکثری متوقف نمیشه.
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      0 0
      محبوبيت ترامپ زماني ايجاد شد كه در فتنه جورج فلويد ، كتابش را دست گرفت و به كليسا رفت. او حتما راي مي آورد زيرا "او" تاييدش مي كند.
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      0 0
      تو هم سکته نکن اگه بابا ترامپت رای نیاورد. برو زودتر دلارهات رو بفروش خیلی ضرر نکنی.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    6 1
    این اخبار باعث ریزش دلار میشود
  • CA ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    پشت سر بایدن بیشتر شرکتهای بزرگ هستند و بنظر من نظر سنجی های فعلی نشان دهنده واقعیت کف خیابان نیست. البته تنها یک مورد هست که دمکرات‌ها را میتواند جلو ‌بیندازد و آن تنها بیمه خدمات درمانی هست البته جمهوریخواه ها هم دارای طرحی هستند که مشابهت زیادی دارد. ولی اینکه بخاطر مربا هریس از زنها کسی رای بده بنظر من خیلی واقعیت ندارن و شاید رنگین پوستان حامی بایدن باشند که جمعیت زیادی در مقابل کلیسا و سفید دوستان و شرکتهای کوچک نیستند. به هر حال آمریکا دارای الکترال کالج هست و بایستی دید نظر این پانصد و سی و هشت نفر چیست!
  • طاهر IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    سگ زرد برادر شغال هستش////برای ما اصلا مهم نیست امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • علام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    ترامپ پیروزه زور نزنین
  • mahdi IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    من واقعا امیدوارم ترامپ دوباره بشه رئیس جمهور امریکا خدایا این ترامپ بشه دوباره رئیس جمهور امریکا داغش رو دل مذاکره کنندگان با امریکا بگذاره
  • FR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    500 درصد هم بایدن از ترامپ بالاتر باشه اخر ترامپ میشه رئیس مجهور دقیقا مثل روحانی که دور دوم هم ریئس جمهور شد خودتون رو الکی دلداری ندید و به فکر مردم باشید و چشموتون به دهن امریکا نباشه
  • ali IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    ترامپ دیوانه ترین مرد تاریخ امریکاست. شکست او بزرگترین آسیب را به امریکا و به تبع آن به دنیا خواهد زد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس