image-20201020180053-2.png

بانک گردشگری حامی اصلی تیم پرسپولیس تهران به پاس سال‌ها حمایت هواداران این باشگاه و قدردانی از حضور آن‌ها در میادین مختلف از خدمت ویژه کارت هواداری رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، بانک گردشگری، حامی اصلی تیم پرسپولیس با تولید کارت‌های هواداری و همچنین ارائه خدمات متنوع به دارندگان این کارت‌ به عنوان یک کارت هوشمند بانکی تلاش کرده تا طیف وسیعی از خدمات کاربردی را به عموم هموطنان و هواداران این باشگاه ارائه دهد.

طرفداران و هواداران تیم توانمند و غرورآفرین پرسپولیس که در سال های متمادی حمایت خود را از تیم و نام پرسپولیس دریغ نکرده‌اند، می‌توانند از این پس از امکانات و شرایط ویژه‌ی باشگاه و کارت هواداری پرسپولیس در سه سطح "هوادار"، "حامی" و "دوآتیشه" بهره‌مند شوند.

پس از صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا که موجی از شادی و خرسندی عمومی و ملی را در برداشت؛ بانک گردشگری نیز با همراهی باشگاه محبوب پرسپولیس به پاس همراهی میلیون ها طرفدار پرسپولیس از کارت هواداری این باشگاه رونمایی کرد.

مراسم رونمایی از کارت هوادارای پرسپولیس با حضور جمعی از پیشکسوتان این تیم، مدیران باشگاه و مدیران بانک گردشگری در سالن همایش‌های بانک گردشگری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شرایط کرونا برگزار شد و بسیاری از فوتبال‌دوستان و هواداران این تیم از طریق ویدئوها، لایو اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی به تماشای این مراسم پرداختند.

عموم هموطنان و علاقه‌مندان می‌توانند اخبار مربوط به رونمایی از کارت‌  هواداری پرسپولیس، خدمات قابل ارائه کارت و غیره را از صفحه اینستاگرام بانک گردشگری به آدرس  tourism.bank و وب‌سایت این بانک به نشانی tourismbank.ir دنبال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس