کد خبر 1131901
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
نشریات ترکیه| حمله دوباره به غیرنظامیان جمهوری آذربایجان/ بحران دموکراسی در ترکیه

کشته شدن غیرنظامیان جمهوری آذربایجان بر اثر حملات ارمنستان، تیتر مشترک اغلب روزنامه‌های امروز ترکیه است.

به گزارش مشرق، بسیاری از روزنامه‌های ترکیه، امروز در عکس و تیتر صفحه نخست، کشته شدن غیرنظامیان جمهوری آذربایجان را برجسته کرده‌اند.

کشور ترکیه ,

جمهوریت:

کودکان را زدند

سوءاستفاده از ساختمان و امکانات دولتی به نفع آکپارتی

ملی گازته:

انتخابات در قبرس

تاکنون ۶۰ غیرنظامی آذربایجان شهید شده اند

آکشام:

الهام علی اف: در میدان جنگ، جواب خواهیم داد

فضولی آزاد شد

ینی چاغ:

کشف میدان گازی جدید در دریای سیاه

آنها نمی توانند انسان باشند

ینی آسیا:

باز هم حمله به غیرنظامیان آذربایجان

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اروپا

سوزجو:

ارمنستان، قاتل کودک

شاهد بزرگترین بحران تاریخ جمهوری ترکیه هستیم

قرار:

بحران دموکراسی در ترکیه

تداوم کشتار غیرنظامیان توسط ارمنستان

ینی آکیت:

قبرس؛ تاتار یا آکنجی؟

کشتار ۱۳ غیرنظامی به دست ارمنستان

آیدنلک:

کشف ۸۵ میلیارد متر مکعب گاز در دریای سیاه

سکوت آمریکا و اروپا در برابر جرایم جنگی ارمنستان

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 21
  • حیدر IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    30 47
    فَلَوْ اَنَّ امْرَءاً مُسْلِماً ماتَ مِنْ بَعْدِ هذا اَسَفاً ما كانَ بِهِ مَلُوماً، بَلْ كانَ بِهِ عِنْدى جَديراً. اگر بعد از این حادثه مسلمانى از غصه بمیرد جاى ملامت نیست، بلکه مرگ او در نظر مــن شــایستـه اســت.
    • امیر IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      39 23
      مسلمانی به ادعا نیست مسلمانی به تصرف خاک و سرزمین نیست آذربایجان اگه مسلمان بود و به سلم و صلح اعتقاد داشت باید بابت تصرف زورکی شهرهای ارمنی نشین اقدام نمی کرد آرتساخ یا قره باغ رو پیامبر یا امام به مسلمان ها ندادن که اینجور مقدس مآبی در میاریین اونجا رو استالین تقسیم کرد پس کم بگین سرزمین اسلام
    • قره باغ خاک اسلام است IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      2 0
      قره باغ خاک اسلام است .امام خامنه ای (حفظه الله) حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی: قره باغ جزء جهان اسلام است و باید به کشور اسلامی برگردد و با روحیه انقلابی که شیعیان آن مرز و بوم دارند، باید آزاد گردد. حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی: بر همه مسلمانان حمایت از آزادی منطقه قره باغ همچون حمایت از آزادی فلسطین و دیگر بلاد اسلامی از اشغالگری لازم است و ما نیز بر این حمایت تأکید می کنیم. آیت الله اعرافی: براساس قوانین و حقوق بین الملل منطقه قره باغ متعلق به کشور آذربایجان و پاره تن اسلام است و از این سرزمین جدا ناپذیر است.
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      2 0
      اول درست تلفظ کن قره باغ کم واژه جعلی استفاده کن ارمنی ها امروزه 120 هزار نفر بیشتر تو قره باغ الان هم نیستند چه برسه صد سال قبل آون هارو از سوریه و لبنان مثل یهودیها آوردند اینجا تا امارشون زیاد بشه نامه پاسکویچ به یرملوف و بعدها استالین در مورد اسکان ارامنه ایران و عثمانی تو سرزمین قره باغ موجوده درباره تقسیم نگفتند درباره اشغال اراضی مسلمانان و اسکان ارامنه بزور دولت مرکزی مسکو یا سن‌پترزبورگ گفتند
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    46 27
    اذربایجان شد لانه اسرائیلی ها این عذاب الهی است
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      37 43
      از جانب خدا حرف نزن خدا خیلی مهربونه
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      18.21. شما وحی جدیدی دریافت کردید که تخطئه میفرمایید؟؟؟؟ خخخخخ
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      50 46
      اشتباه و پلیدی دولت علیف درست، ولی این موضوع را نباید به پای ملت شیعه آذربایجان گذاشت. اما خطاب به کسی که کشتار غیر نظامیان (کودکان و زنان) از جانب دولت ایروان، بعنوان عذاب الهی معرفی کرده، باید گفت: به نظر میاد ، یکی از لحظات نذول عذاب الهی تولد یک بی وجدان مثل تو بوده! که نه تنها از جنایتکار جنگی دفاع میکنی ، بلکه توجیهشم میکنی!
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    35 46
    خوب آذربایجان نخست در دوران مطلب اف و ایچی بیگ دو رئیس جمهور اول آذربایجان دست ایران بود اما با کودتای ژنرال های ترکیه ای ورق برگشت و ایران و روسیه هر دو ضرر کردند البته ترکیه از تضاد منافع ایران و ترکیه در قفقاز برای کودتا علیه این دو کشور توانست قدرت را بدست بگیرد بعدها هم رقابت ایران و روسیه باعث از دست رفتن گرجستان و سایر جمهوری های اسیای میانه بسمت غرب شد روسیه احمق باعث لانه شدن این کشور گردید انهم با حمایت از ارمنی ها
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    22 39
    راستی چرا ارمنستان هنوز هیچی نشده مردم غیرنظامیرو بخامو خون میکشه. خیلی وقیحانس.اگه حقیقت داشته باشه
  • علی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    1 0
    ما در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که زمانی صدام اماکن مسکونی و مدارس و دانشگاهای ما را می زد مردم ایران یکصدا فریاد می زدند جواب موشک موشک و با برخورد قاطع ایران صدام کمی از وحشیگریش را کم کرد باید در جنگ رعایت مردانگی را نمود ولی وقتی دشمن وحشیانه عمل می کند باید به زبان خودش رفتار کرد تا کمی به خودش بیاید چون بعضی ها زبان انسانی و بشری را متوجه نمی شوند.
  • عباس IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    3 0
    یعنی اگر آذربایجان هم شهرهای ارمنستان را بزند می شود عذاب الهی ارمنستان و قاتلان حوادثی مثل خوجالو نه داداش این اشتباه هست اگر به مردانگی هست باید با در میدان جنگ و با نظامیان جنگید نه در خانه های مسکونی و بیمارستان و مدارس این کار ترسوهاست اگر مرد جنگند در میدان خود را نشان دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس