حساب و کتابهای ترامپ و نتانیاهو در قبال ایران غلط از آب درآمد

یک وزیر سابق صهیونیست به قدرت ایران در برابر آمریکا و تسلیم نشدن در برابر این کشور اذعان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از عربی ۲۱، «یوسی بیلین» وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی اذعان کرد که خروج آمریکا از برجام باعث به زانو درآمدن ایران و تسلیم شدن این کشور نشده است.

بیشتر بخوانید:

آیا سرنوشت نتانیاهو به سرنوشت ترامپ گره خورده؟

بیلین افزود: خروج آمریکا از برجام بنا به توصیه بدی بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل آن را به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ارائه داد.

این وزیر سابق صهیونیست ادامه داد: حساب و کتابهای ترامپ و نتانیاهو در قبال ایران غلط از آب درآمد چرا که آنها فکر می کردند اگر آمریکا از برجام خارج شود و تحریم ها علیه ایران بازگردد این کشور تسلیم شده و خواهان برگزاری دور جدیدی از مذاکرات می شود.

وی افزود: اما ایران تسلیم نشد و موفق شد با وجود این تصمیم آمریکا، در توافقنامه هسته ای باقی بماند. هیچکدام از کشورهای اروپایی، اقدام مشابه ترامپ را انجام ندادند. منطقی است که جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات اقدام ریشه ای در این خصوص انجام دهد و چه بسا آمریکا به توافق هسته ای بازگردد.

این وزیر صهیونیست در ادامه گفت: با وجود رئیس جمهوری مانند ترامپ، اسرائیل باید هزینه توصیه های نادرست نتانیاهو را بدهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • CH ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    11 0
    ایران هیچوقت نباید بدون مجبور کردن امریکا به پرداخت خساراتی که به ایران تحمیل کرده اجازه برگشت به سفره بی ثمر برجام را بدهد. اتهام نسل کشی عمد باید سرخط این اعاده خسارت باشد.
  • US ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 0
    اگر دوباره ترامپ بشه منتظر زدن عربستان و اسرائیل باشید چون ما دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم
  • بنده خدا IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 0
    هدف ازبرجام نفوذ درساختار نظام بود اگرامریکا ازطریق برجام یک دهم هفت هزارمیلیارددلار راکه برای ایجاد داعش هزینه کرده بود درایران هزینه می کرد، می توانست ضربات مهلکی به نظام بزند. اومی توانست بادادن چند هواپیمای مجانی به ایران و پایین اوردن دلار وازبین بردن تحریم ها وازاد کردن همه دارایی های ایران برای خود ودوستداران داخلی اش ابرویی بخرد و بااستفاده ازفتنه گران وروزنامه های انها نیروهای انقلابی رابه گوشه رینگ ببرد .اماخدا نخواست که خون به ناحق ریخته شهداپایمال شود . ترامپ همه نقشه های امریکا رابه هم ریخت وبا شهادت سردار سلیمانی کاری راکرد که منافقین با شهادت بهشتی ویارانش کردند . اثاران سالهای سال نظام رابیمه خواهد کرد
  • احمد IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 0
    روی ستون پنجم شون بیشتر از اینا حساب می کردن. البته ستون پنج هم کم نذاشت. دلار رو 32 هزار تومن رسوند و از هیچ چیز برای فتنه گری نگذشت. از پوشک و تخم مرغ گرفته تا کاغذ و کره و خیلی چیزهای دیگه. ولی کشوری خون این همه شهید برای استقلال و اعتقاداتش رفته، با این چیزها جا نمیزنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس