کد خبر 1130831
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
پدافند

فرمانده پدافند هوایی منطقه شمالغرب کشور با اشاره به اینکه نیروهای لازم در مرزها مستقر شده است، گفت: کوچکترین خطری در مورد کشور احساس شود، ارتش، سپاه و مرزبانی پاسخ لازم را می‌دهند.

به گزارش مشرق، فرمانده پدافند هوایی منطقه شمالغرب کشور با اشاره به اینکه نیروهای لازم در مرزها مستقر شده و امنیت کامل در محل مرزهای مناقشه برقرار است، گفت: کوچکترین خطری در مورد کشور احساس شود، ارتش، سپاه و مرزبانی پاسخ لازم را می‌دهند.

امیر سرتیپ دوم ستاد عباس عظیمی در نشست خبری سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش را ارتش مردمی، ارزشی، انقلابی و حزب‌الهی دانست و اظهار داشت: بخشی از این رویکرد، حاصل تلاش کارکنان غیور عقیدتی سیاسی ارتش است.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس، پیروزی‌ها و توان ما به میزان امکانات ما نبود بلکه پیروزی‌های ما بر پایه ایمان رزمندگان و ارتشی‌ها بود، گفت: هرجا ارتباط قوی با خداوند داشتیم، پیروزی جبهه‌های حق علیه باطل را شاهد بودیم که در این راستا 48 هزار شهید گلگون کفن ارتش تقدیم انقلاب و اسلام شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی منطقه شمالغرب کشور با تاکید بر اینکه دشمنان بعد از دفاع مقدس می‌خواستند با جنگ نرم بر باورهای دینی جوانان و نیروهای مسلح اثر بگذارند، خاطرنشان کرد: عقیدتی سیاسی در مقابله با جنگ نرم و تقویت باورهای دینی در ارتش، اثرگذاری خوبی داشته است.

وی، دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور را ماموریت ارتشیان قهرمان عنوان کرد و افزود: ارتش در ماموریت ذاتی خود، "اشداء علی الکفار" بوده و در حوزه کمک‌های مومنانه و امدادرسانی به مردم در سیل و زلزله، "رحماء بینهم" عمل کرده که در برخی از وقایع و حوادث غیرمترقبه حتی جلوتر از مدیریت بحران وارد میدان شده است.

امیر ‌عظیمی در پاسخ به تسنیم در مورد درگیری بین آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره‌باغ، گفت: علی‌رغم اعلام آتش بس، درگیری‌ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل هستند و درگیری‌های زمینی و هوایی در رصد و پایش نیروهای مسلح قرار دارد، تصریح کرد: امنیت کامل در مرزهای شمالغرب برقرار است.

فرمانده پدافند هوایی منطقه شمالغرب کشور با اشاره به اینکه نیروهای لازم در مرزها مستقر شده و امنیت کامل در محل مرزهای مناقشه برقرار است، تاکید کرد: کوچکترین خطری در مورد مرزهای کشور احساس شود، ارتش، سپاه و مرزبانی پاسخ لازم را به صورت قاطع خواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    14 11
    این حساسیت صدالبته در مرز های کردستان و کرمانشاه و ازربایجان غربی هم باشه که تروریستهای داعشی کرد یکه تازی نکنند
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      22 6
      فعلا که کمک اردوغان داعشی های واقعی در شمال ایران مستقر شدند. در ضمن ترکیه سالها از داعش نفت میخرید و پشتیبانی لجستیکی براش انجام میداد. در نتیجه همون داعشی های کرد که از غرب کشور وارد شدند و حادثه مجلس رو رقم زدند هم وابسته به اردوغان جنایتکار بودند.
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      7 9
      شما آذربایجان رو درست بنویس بقیه چیز ها با همت ملت ایران درست میشه
  • علی خدایی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    15 5
    ایران نباید در منطقه خودش که اتفاقاتی فعالیت دیگر کشورهای که از جمله عردوغان میخواهد شیطنتی بکند و صهیونیستها بی تفاوت باشد و یا اینکه احساساتی عمل کند مهم منفعت و منافع کامل ایران است.به دولت الهام علف که بیاییم مقصر این درگیری ها است که به ترکیه اجازه اوردن تروریستها را داده به سوی منطقه این تروریستها را پنهان میخواهند بکنند که به دروغ میگویند که نیاورده اند اما قضیه خیلی بزرگتر از اون چیزی هستش که بتوانند پنهان کنند.و ترکیه هم میخواهد با دست بازیچه کردن دولت الهام علف در منطقه قفقاز نفوذ عثمانی اش را زیاد کند شروع به خباثت کاری و شیطنت بازی اش را گسترش بدهد در سراسر منطقه در حیات خلوت ایران اگر چشم پوشی رافت و خودمان را بزنیم به خواب سو استفاده خواهند کرد باید با قدرت و قاطعیت کامل از تمامیت و اراضی کشور و اتحاد یکپارچگی ایران را دفاع و حفظ کنیم
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      6 12
      آذربایجان تا قره باغ رو آزاد نکنه جنگ خاموش نخواهد شد
  • علی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    12 4
    چرا در سردش پیرانشهر چنین حضوری ندارند گروهای تروریستی هر هفته جوانان وطن شهید میکنند
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      6 1
      دقیقا
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 4
    به هوش.... صهیونیست سیستم راداری را کشف رمز نکنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس