ظریف نمایه

وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در تماس تلفی با همتای ایرانی خود آخرین تحولات میدانی در مناقشه قره باغ را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، در تماس تلفنی بعد از ظهر امروز، جیحون بایراموف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات میدانی در مناقشه قره باغ از سوی طرف آذری تشریح شد.

بیشتر بخوانید:

ظریف در گفتگو با همتای ژاپنی: حضور بیگانگان مشکلات منطقه را تشدید می کند

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تشریح مجدد مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان، آمادگی کشورمان برای کمک به دستیابی به صلح و راه حل پایدار این مناقشه در چارچوب ابتکار منطقه‌ای ایران، ترکیه و روسیه - به عنوان مکمل ساز و کار گروه مینسک- را به اطلاع طرف مقابل رساند.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان همچنین بر اهمیت و نقش ابتکارات منطقه‌ای برای حل این بحران چند دهه‌ای تاکید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    مایه شرم ایرانیان و بی توجه به خون مطهر شهدا ....= خودتان می دانید کیست. یک ثانیه جبهه ندارد و با کفار قدم می زند و به قول کفار ساده لوحانه اعتماد دارد .
  • ناشناس IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    3 0
    اگر به نظرمن بدیده یه پیشنهاد آبکی نگاه نکنید ( کاش ما تو دولت کشورمون یه دونه وزیر امور داخله هم داشتیم ) شاید اون بنده خدا میتونست با عنایات الهی مشکلات داخلی را مثل مشکلات خارجی که همه حل شدند حل کنه ،خدا توفیق بده انشالله .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس