رزم حسینی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت‌های دستوری، صنعت خودروی کشور را با زیان هنگفتی روبرو کرده و درحال حاضر شاهد سه نوع قیمت مصوب، تمام شده و قیمت بازار هستیم.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در سفر نیم‌روزه خود به مشهد مقدس در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی حضور یافت و اظهار داشت: بعد از دوران دفاع مقدس، شاید شیرین‌ترین دوران خدمت خود را در زمان خادمی مردم خراسان رضوی تجربه کردم.

وی با اشاره به اینکه آگاهانه مسئولیت وزارت صمت را پذیرفته است، بیان کرد: در حالی این مسئولیت را قبول کردم که کشور در شرایط خاصی قرار دارد اما در عین حال با تمام توان در پیشبرد امور این وزارتخانه تلاش خواهم کرد.

وزیر صنعت افزود: با توجه به شرایط موجود شاید 70 درصد وقت خود را در خصوص تنظیم بازار، معیشت و ارتزاق عمومی مردم می‌گذرانم تا بتوانیم به تصمیمات درست برسیم.

بیشتر بخوانید:

رزم‌حسینی در خصوص موضوع خودرو بیان کرد: قیمت‌های دستوری، صنعت خودروی کشور را با زیان هنگفتی روبه‌رو کرده و درحال حاضر شاهد سه نوع قیمت مصوب، تمام شده و قیمت بازار هستیم.

وی با اشاره به لزوم اتخاذ برخی از تصمیمات چالشی وزارت صمت برای بهبود شرایط کنونی کشور تاکید کرد: اگر همه بپذیریم که در مسیر منافع ملی حرکت کنیم در درازمدت به نفع اقتصاد ملی کشور خواهد بود.

وزیر صمت ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است که از هفته آینده در مراکز عمده فروشی و بنکداری کنترل و نظارت‌های هوشمند صورت گیرد.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: در وزارت صمت بر این باوریم که در تصمیم‌گیری‌ها حتما باید با کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی به اجماع حداکثری برسیم.

نایب‌ رئیس اول مجلس شوراس اسلامی نیز در ادامه این جلسه گفت: آقای رزم‌حسینی محل وحدت و همدلی مدیران در خراسان رضوی بودند و استان در دوره مدیریت ایشان شاهد یک فضای آرام بود.

سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: مدل شخصیتی آقای رزم‌حسینی اجماع‌سازی است به این صورت که سازمان‌های دیگر را نفی نکرده و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند. نمونه این تفکر را در طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی ایشان در استان داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    9 0
    :))))))))) باور می کنیم!
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    17 0
    پس بگو چرا مردم بدبختند. بهش بگید توروخدا دیگه وقت نگذار. دیگه هیچ درصد
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    19 0
    یعنی قراره همه چیز ۷۰ درصد گران بشود چون این جماعت دولتی روی هرچی بیشتر وقت میگذارن و کار میکنند خسارت بیشتری به مردم و کشور وارد میشه
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      2 0
      آقای وزیر صنعت تلاش ۷۰ درصدی شما و افزایش ۱۷۰ درصدی همخوانی ندارد.
  • ش. AE ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    11 0
    جناب وزیر خسته نباشید خدا قوت ولی ۷۰در صد صرف وقت حتی اگر ۱۰۰ در صد هم باشه اما بدون نتیجه فایده‌ای ندارد بهتر است ۱۰ درصد ولی مفید عمل کرد با کارایی و نتیجه عالی
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    7 2
    واقعا خسته نباشی دلاور خدا قوت :-)))))))))))))))))))))))))))))))))
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    5 0
    واقعاً خسته میشی، پئلشو میگیری ، ضمناً تو وزیری نه به کارمند ساده باید به جز خوابیدن تمام وقتت به امور وزارت خرج شود
  • روزبه IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    7 0
    مگر وظیفه وزارت خانه شما فقط کسب درآمد از بازار انحصاری تولید خودرو در کشور هست؟ ملت هم راضی به ضرر صنایع خودرو سازی نیست ولی انگار دولت به هیچ وجه راضی به قیمتهای موجود هم نیستید، چه کسی به دولت اجازه تولید خودرو داده؟ مگر وظیفه دولت تولید خودرو هست؟ لطف کنید به سیاست گذاری بپردازید و به تولید و باستانداری ورزشی ورود نکنید، ورود خودرو به کشور رو تسهیل کنید، توان رقابتی ایجاد کنید و به مردم حق انتخاب بدهید تا بیشتر از این ملت رو متضرر نکنید، جالبه که بعد چندین دهه ضرر دهی چجوری ورشکسته نشدین خدا می دونه؟ بعدش هم تو این نامتعادله که می فرمایید هم شما دارین ضرر میکنید هم ملت، پس کی داره سود میکنه؟ اصلا،برای چی در این شرایط بایستی خودرو ی دولتی تولید کرد؟
  • DE ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    5 0
    ‌۷۰ درصد وقتم را برای "تنظیم بازار، معیشت و ارتزاق عمومی مردم" گذاشته‌ام و 30% بقیه اش چی؟
  • رضا IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    2 0
    مدیران وسیاستمداران وبزرگان مملکت نباید تن ب این ذلت بدن ونباید اجاره بدن قیمت ها دستوری وانحصاری باشه ...من بیسواد ب جاب مسئولین با عرضه راهکارمیدم...برای برداشتن انحصار بیایید ب جای پول های نفتی ک بهمون نمیدن ماشین واردکنیم...بریزیم توبازاربا حجم بسیار بالا تا حباب خودرو بریزه وگرون فروشای بی وطن ک دلسوزمملکت نیستن باید ورشکست بشن وجمع کنن برن.
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    10 0
    ولی من دیگه به شما بنفش ها اعتماد ندارم
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    2 1
    خدا قوت پهلوان خسته نباشی دلاور .....
  • مجید IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    3 0
    مشکل امروز مشکل تولید و صنایع است.وظیفه معاون بازرگانی کارش چیه?....
  • BE ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    عجب این جماعت پرو هستن داره منت میذاره
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    اقای وزیر یک موسسه چند مدیر عامل باید داشته باشد افرادزاید را بیرون بریزید قیمت خودروپایین میاید باید افراد دلسوزوجود داشته باشد نهرابطه .بایدتفکر عوض شود تا تفکر اسلامی نباشد همین اش همین کاسه خواهد بود قاطعیت مطلبد . جهادی میخواهد .
  • امیری IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    2 0
    کاش اصلا وقت نمی گذاشتید اگر مملکت ساکن و بدون بر نامه روحانی بود خیلی بهتر بود روحانی وشما در برابر افکار عمومی پاسخی ندارید ومی خواهید مردم را مجادلات سیاسی و پوج ببرید روحانی دیگر نمی تواند افکار عمومی را منحرف نماید حتی اگر جلسه سران قوا را لغو کندحتی اگر صلح امام دوم را به رسانه ها بیاورد مردم و دلسوزان نظام می دانند روحانی دلبسته به غرب نتوانسته هیچ وعده ای را عملی نماید نه قسم های او در سیما در سال 92برای حل مشکلات مردم به واقعیت پیوست ونه برجام همانطور که دلسوزان می گفتند فر جامی داشت روحانی می داند 10برابر شدن ارزش دلار فقط از او برمی آمد و....
  • نادیا IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    فقط با وقتی که صرف کردید جیب ملت رو خالی و جیب خودتون و اقوام رو ...تا کی دروغ
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    لطفاً 70 درصد وقت رو صرف درآمد بیشتر از خودرو و کالاهای اساسی نکنی از شما بعید نیست
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    جناب وزیر ماشینهای ساده را تولیدشان را زیاد کن ، و شرکتهای خصوصی را راه بیانداز .
  • کلام حق IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    شاید ایشون. داره 70 درصد وقت میگذارد تا قیمتها 70 درصد گرانتر بشه ، چون کاملا مشخصه که این گرانی اجناس و کالاها از داخل داره هدایت میشه و ارتباطی به تحریم های آمریکای جنایتکار نداره.!!!!
  • امیری IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    3 0
    من در شکفتن چگونه از خجالت آب نمی شوند وحرف می زنند توزیع کنندگان دلار 4200تومانی به نزدیکان دولت خدشه دار کردن عرق ملی با تصویب برجامی‌که فقط یک بند آن را اگر بدانیم کافی است بندی که می گوید اگر ایران از روند برجام نا راضی باشد تحریم ها بر می گردند اگر آمریکا و بقیه شکایت کنند باز هم تحریم ها بر می گردد آن وقت روحانی در مصاحبه خود بر جام را فتحالفنوح نامید آقای روحانی و اصلاح طلبان حامی ایشان باید سر در گریبان فرو برده و لحظه شماری کنند تا دولت روحانی تمام شود تا کمتر در برابر افکار عمومی شرمنده شوند البته برخی از آنها در کمال ور رویی سخن از انتخابات آینده می زنند مثلا همان آقای دلار 4200تومانی که در بیست فروردین 97مصاحبه نمود نمی داند تا کنون هیچ فرد وهیچ بر نامه ای این چنین به کشور ضرر وارد نکرده است
  • احمد IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    2 0
    معلوم نیست خودرو سازان چه می کنند که پراید 90 میلیونی هم صرف نمی کند!! خداوکیلی کجای دنیا ماشین های بی کیفیت را با نرخ های نجومی به مرد می دهند بازهم می گویند ضرر می کنیم!! خدا از سر شماها که مردم را بدبخت کردید نگذرد. جالب است هر که وزیر هم می شود برای رای گیری کلی خط نشان برای خودرو سازان می کشد اما وقتی وزیر شد از در حمایت از خودرو سازان در می آید!! جل الخالق!
    • IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      1 0
      شد ۱۶۰ ملییون
  • DE ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    تعیین قیمت در بازار زمانی درست است که انحصار نباشد
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    2 0
    قیمتهای بازار واقعا ارزش ماشینهای بی کیفیت ایرانی نداره ،از حرفه ای وزیر جدید بازهم بوی گرانی خودرو میاد اینها مثل اینکه از مردم نیستند آدم شک میکند اینها ایرانی باشند.اصلا به فشار و تحریمی که به مردم داره میاد توجهی ندارند فقط بفکر جیب خودشان هستند
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    2 0
    ای خِدا!! از دستِ این آدمهای دغل باز داریم دیوونه میشم!!
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    1 0
    اولا" وظیفته....دوما" کم کاری کردی ....!!!! بایدتمام وقت درخدمت کشور ونظام ومردم باشی واقدام وعمل درست کنی!!! سوما" بابت همون درصد ادعاییت؛ ای که گفته بیدی راست بید؟؟؟!!!!!!
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    0 0
    خدا هدایتتان کنه
  • حمید IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    1 0
    ای جان. به خدا شما خیلی پررو هستید هرکسی میاد ی ودو سه ملیون میاد رو قیمتا جالبه هرکسی میاد میخواد درستش کنه. عمو کم حق بازی کنید. تنها راه اینه که آزاد کنید هر نمایندگی هر چی ماشین میخواد به طور آزاد بزار در نمایندگی واردات آزاد بشه ظرف ده روز خودش میاد رو روال.
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    2 0
    ۷۰درصد وقت گذاشتن باقیمت مرغ ،تخم مرغ ،پیاز،سیب زمینی،نان......نمیخونه خودت بگردپرتقال فروش را دیگه خودروکه جای خودداره
  • احمد IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    0 0
    من چیز زیادی ازاین حرفها سر درنمیارم ولی تا اونجا میدونم که مرز رو ب ورود خودرو بستین که ارز از کشور خارج نشه ولی آقای عزیز اگه بزارین خودروهای کم مصرف مثلا ژاپنی یا کره ای با امنیت و رفاه بالا وارد بشه و مردم از این خودرو اسباب بازی‌های ساخت ایرانخودرو با مصرف بنزین خیلی بالا و محصولات سایپا بدون هیچ امنیتی استفاده کنن دیگه شاهد خروج ارز بابت خرید بنزین برا خوراندن ب گاریهای ایران خودرو یا خروج ارز بابت خرید دارو یا خدمات دهی بیمارستان‌ها و خانواده‌ها بخاطرتصادف‌های منجر ب فوت یا نقص عضو با محصولات بدرد نخور سایپا نمیشه و کلی سود بابت ماندن ارز در جیبتون میشه و این باعث کلی سود بیشتر نصبت ب باز گذاشتن دربهای خودرو سازی داخلیه
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    1 0
    الان درصدو ول کن بگو دلار چند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس