واکنش‌ها به استخدام «رانتی» ادامه دارد/ منادیان عدالت: آقای بازوند تکلیف را روشن کنید

مجمع منادیان عدالت و اصلاح در واکنش به شائبه استخدام‌های رانتی در ماه‌های پایانی دولت حسن روحانی واکنش نشان داد و با خطاب قرار دادن «هوشنگ بازوند» خواستار شفافیت موضوع شد.

به گزارش مشرق، اعتراض فعالین اجتماعی نسبت به شائبه استخدام‌های رانتی و غیر قانونی تنی چند از اصلاح طلبان کرمانشاهی در ماه‌های پایانی دولت حسن روحانی واکنش‌های متعددی در پی داشته است. بنابر گفته این فعالین «هوشنگ بازوند» در صدد جذب برخی از افراد خاص در دولت است. کاری که واکنش مجمع «منادیان عدالت  و اصلاح» را هم در پی داشته و آنان با ارسال نامه‌ای سرگشاده خواهان شفافیت موضوع از سوی استاندار شده‌اند.

مشروح نامه صادر شده به شرح ذیل است: 

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامینَ بِالْقِسْطِ شُهَداءَ لِلَّهِ وَ لَوْ عَلی أَنْفُسِکُمْ أَوِ الْوالِدَیْنِ وَ الْأَقْرَبینَ»

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! کاملًا قیام به عدالت کنید! برای خدا شهادت دهید، اگر چه (این گواهی) به زیان خود شما، یا پدر و مادر و نزدیکان شما بوده باشد.

سرور ارجمند جناب آقای مهندس بازوند، استاندار محترم کرمانشاه

سلام علیکم

انتظار می‌رفت بعد از گذشت سه چهارم از زمان سند چشم انداز ۲۰ ساله که بر تلاش در جهت تحقق عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت‌های برابر تاکید نموده است شاهد رانت‌های دولتی برای هم پیالگان سیاسی و حزبی نباشیم، ولی دریغ و درد که متأسفانه دولتی که شعار تدبیر و امید داشت هر روز پرده‌ای جدید از بی عدالتی نمایان می‌نماید که نه تنها تدبیری در آن مشاهده نمی‌شود بلکه مایه نا امیدی توده ملت می‌شود.

از مهمترین اصول عدالت در سیستم اداری شایسته گزینی و فرصت‌های برابر برای همه است و کمترین انتظار مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان آن رعایت عدالت از سوی مسئولین دولت به عنوان بازوی اجرایی نظام است.

بنا به نقل رسانه‌ها -که متأسفانه از سوی استانداری کرمانشاه و شخص حضرتعالی تا کنون تکذیب نشده است- نامه تبدیل وضعیت استخدامی لیست ۲۰ نفره ای از کارکنان شرکتی -بدون در نظر گرفتن ضوابط و قوانین استخدامی- در سفر اخیر معاون رئیس جمهور از سوی شما صادر شده است که تنها تفاوت آنها نسبت به کارکنان هم ردیف، فعالیت در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور محترم می‌باشد.

اتم بخشی‌های اینچنینی به فعالان سیاسی و رسانه‌ای وابسته به جناحی خاص در ماه‌های پایانی دولت شائبه برنامه ریزی در راستای تأثیر گذاری در انتخابات پیش رو را تقویت می‌نماید.

چنین اقداماتی که متأسفانه با قبول فشار احزاب سیاسی از سوی شما صورت می‌پذیرد هر چند از نظر این افراد ادای دین شما است ولی نه تنها نافی تدبیر و باعث نا امیدی قاطبه مردم بلکه ناقض شعارهای آتشین دولت محترم در حقوقدانی و رعایت قانون است.

بر همین اساس مجمع منادیان عدالت و اصلاح به نمایندگی از مردم شریف استان از شما تقاضامند است هرچه سریع و صریح در این زمینه اطلاع رسانی فرمائید. امید است تکذیب اصل خبر از سوی شما مهر تأییدی باشد بر خدمتگزاری خالصانه شما در ما ه های پایانی این دولت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • شرقی IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    شاهدی بر اینکه این جریان غده ی سرطانی ست که اگر جراحی نشود تنِ ایرانِ عزیز را آلوده تر می کند.
  • NL ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 0
    ما پول دادیم ازمون استخدامی دادیم نفر اول هم شدیم یکی دیگه رو جای ما گذاشتن سر کار
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    5 0
    فوق لیسانسم بیکارم خاک تو سر من که درس خوندم تا کار بهتر پیدا کنم اما دوستان خیلی راحت این چنینی وارد سیستم حقوق بگیری می شوند.
  • میلاد IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    سلام.این قضیه برای تمامی دستگاههای دولتی در همه استانها صادق است و آزمون گرفتن از متقاضیان کار در این سازمانه جنبه تشریفاتی داشته و جهت تامین بخشی از کسری بودجه دستگاه مربوطه است. به قول رهبر انقلاب (قبیله گرایی) و ما میگیم پارتی بازی آفتی که موجب پس رفت در دستگاههای دولتی و باند بازی و.....شده است.
  • ایرج IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم کار ایشان بی عدالتی نیست، بلکه بی عدالتی آن است که در یک اداره یا سازمان، یک کارمند رسمی حق عایله مندی، فوق العاده کار در محیط نامتعارف، فوق العاده بدی آب و هوا، حق منطقه جنگی، حق سفر و امثالهم را دریافت کند، اما کارمند دیگر - با سابقه کار و مدرک تحصیلی برابر- در همان ساختمان و همان شرایط آب و هوایی، از حقوق و مزایای مذکور محروم باشد ؛ ولی بعضی ها ممکن است از روی حسادت با این موضوع مخالفت کنند و آن را وارونه جلوه دهند. بدانید و آگاه باشید یا ایها المسلمون! والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس