به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای درباره برجام دو در کانال تلگرامی خود نوشت: مدعیان اعتدال و اصلاحات، چند سال تمام، به مردم گفته اند توان نظامی، پر هزینه و مانع پیشرفت اقتصادی است و باید با برجام دو یا بدون آن، کنارش گذاشت! حرف های مرحوم هاشمی که خاطرتان هست.

حالا همان‌ها، خبر رفع تحریم تسلیحاتی را به مردم می دهند! حتما این خبر مایه خوشحالی است. اما مردم، کدام حرف  را باور کنند؟ خوشحال باشند یا کلافه؟

بعدش هم؛ گرفتاری اقتصادی ناشی از برجام چه می شود؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    19 9
    باز یه دستاویز دیگه برای ریزش دوباره اقتصاد و بورس و زندگی مردم بابا با چه زبونی بگیم ما از این دولت هیچ انتظاری جز سکوت نداریم.
  • DE ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    6 7
    مردم برای رفع تحریم تسلیحاتی خوشحال باشند یا کلافه؟ مردم برای رفع تبعیض و رفیق بازی و بی عدالتی و داداچ بازی ...خوشحال میشوند حالا چه تحریمها بماند یا نماید .این خود تحریمی اصلا طلبکاران یا همان سابق کارگزیرانی ها کشور را به این روز انداخته و مردم را مقابل نظام گروگان گرفته اند تا برجامهای بعدی را به این مرز و بوم تحمیل کنند. لذا غربگدایان و ارباب پرستان و برجامیان "شلافه " هستند و "شلافه تر " بمانند.
  • سعید IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    10 1
    مردم کلافه هستند به خاطر این همه مشکلات اقتصادی رفع تحریم های تسلیحاتی به چه درد مردم می خوره .
    • ایرانی GB ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      0 1
      آخه آدم نادان , چیزی رو نمیتونی بفهمی کمی راجع بهش تحقیق بکن ... وقتی تسلیحات ایرانی فروخته بشه پول وارد مملکت میشه این یعنی کمک به چرخه اقتصادی کشور و تزریق ارز و نقدینگی به بازار ! یعنی طرح های ناتمام عمرانی به سرانجام میرسند , دولت پول به اندازه کافی بدست میاره که حقوق کارمندان رو پرداخت بکنه در نتیجه کارمندان هم قدرت خریدشون بالا میره و به همون نسبت گردش پول بیشتری در بازار ارزاق عمومی بوجود میاد و کسب و کار رونق میگیره , فروش سلاح یعنی ورود پول به مملکت , تزریق پول به اقتصاد مملکت یعنی رونق اقتصادی کشور در همه زمینه ها ... حالا فهمیدی چی میشه ؟
  • علـی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 6
    مردم فقط همینقدر بدونن که رفع تحریم تسلیحاتی هیچ ربطی به برجام نداره که هیچ و بواسطه برجام 5 سال دیگه تمدید شده کفایت میکنه!
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    5 6
    وقتی دستشان خالی باشد، اینطور هم میشود. حالا باید خوشحال باشیم که فلان شنبه، این میشود.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 1
    دیگه شماهم چوب لای زخم نزارین وقتیکه ایران داشت در صنعت موشکی پیشرفت میکرد خیلیها گلایه میکردند موشک نمیخوایم پوشک میخوایم حالا خود شماها هم مثل اونا شدین به هر حال برداشته شدن تحریم تسلیحاتی هم خیلی خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس