یمن: از اتفاقات غیرمنتظره در دفاع از کشور خود رونمایی می کنیم

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی به مناسبت پنجاه و هفتمین سالروز انقلاب ۱۴ اکتبر، از اقدامات غیرمنتظره در مقابل متجاوزان به این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس شورای عالی سیاسی یمن از رونمایی از اقدامات غیرمنتظره در مقابل متجاوزان در عرصه دفاع از کشورش خبر داد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی به مناسبت پنجاه و هفتمین سالگرد انقلاب ۱۴ اکتبر یمن بر لزوم درک درست از اصول و آرمان‌های انقلاب یمنی‌ها تاکید کرد و اظهار داشت که درک نادرست از انقلاب‌ها، اصول و اهداف والای آن را به حاشیه می‌برد و موجب می‌شود تا نسل‌های آینده صرفاً یک شادی فاقد محتوا از این مناسبت‌ها از خود بروز دهند.

بیشتر بخوانید:

امارات برای اشغال جنوب یمن وتحویل آن به تل‌آویو تلاش می‌کند

المشاط تصریح کرد: دشمنان استقلال یمن در راستای ترویج درک سطحی از انقلاب یمن در بین مردم تلاش می‌کنند، زیرا می‌دانند که اگر مردم آگاهی درستی از فرهنگ انقلاب ۱۴ اکتبر پیدا کنند، امثال آنان به هیچ منصب و قدرتی دست پیدا نمی‌کنند.

وی ادامه داد: تکلیف ملی ما ایجاب می‌کند که با جدیت در میدان مبارزه برای آگاهی کار کنیم و آن را یکی از مهم‌ترین و مقدس‌ترین مبارزات در جنگ آزادسازی فراگیر خود قرار دهیم.

المشاط تاکید کرد: ما باید با مقاومت و ایستادگی بر موضع ملی خود و مبارزه گفتاری و رفتاری با تمام اشکال سرسپردگی و اشغالگری، اعتبار انقلاب ۱۴ اکتبر را احیا نمائیم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن درباره برنامه‌های آینده برای دفاع مقابل متجاوزان گفت: چه بسا از شگفتی‌هایی تأثیرگذار به ویژه پیرامون دفاع مشروع از میهن و ملت خود رونمایی کنیم که متناسب با منافع، شرایط و تحولات انجام خواهد شد.

المشاط همچنین بر تداوم نبرد با متجاوزان و حفظ آزادی، استقلال و تمامیت ارضی یمن تاکید کرد.

این مقام یمنی همچنین جذب تروریست‌های القاعده و داعش از سوی متجاوزان در استان مأرب را محکوم کرد و گفت: دشمن عناصر تازه ای از مزدوران بیگانه را با هدف آشکار تجاوز جدید به خدمت گرفته است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین از تلاش‌ها برای برقراری صلح استقبال کرد و گفت: ما از تمام تلاش‌هایی که به پایان جنگ و رفع همه جانبه محاصره یمن منجر گردد، استقبال می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس