ابطحی

محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: اصلاح‌طلبان باید از تفکرات براندازانه دوری کنند و سعی کنند تا در صورت ایجاد بستر مناسب، به سوی شرکت فعالانه در انتخاب روند.

به گزارش مشرق، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات با خبرآنلاین گفتگویی انجام داده است که مهمترین بخش‌های آن در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

- اصلاح‌طلبان باید از تفکرات براندازانه دوری کنند و سعی کنند تا در صورت ایجاد بستر مناسب، به سوی شرکت فعالانه در انتخاب روند.

بیشتر بخوانید:

ابطحی: برجام که بر باد رفت دولت هم تدبیر دیگری نداشت

- موسوی خوئینی ها از زمانی که اصلاحات شکل و معنای سیاسی خودش را گرفته همیشه برای بخش های مختلف این مجموعه ها یک محوریت اساسی داشته است.

- با پایان یافتن مجلس دهم شوراهای مختلفی که از نظر بروکراتیک حوزه اصلاح طلبی تلقی می شد خیلی دیگر پر فروغ نخواهد شد.

- احزاب اصلاح طلب الزاما به معنای تقویت اصلاح طلبی نیست، همیشه اینکه احزاب اصلاح طلب نماینده  اصلاح‌طلبی شناخته شوند یک واقعیت درستی نبوده و نخواهد بود.

- در مورد کاندیداها هنوز در مقدمات انتخابات بیشتر باید به آن فکر شود. مثل انتخابات مجلس شورای اسلامی مخاطبان جریان اصلاحات ازاین عدم تغییر و از خوردن اصلاحات به دیوار کوچه بن بست خیلی رنجیده هستند، از حمایت از آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور که با اعتماد جریان تفکر اصلاحاتی اصلاحات و آقای خاتمی موفق شد و بعد ایشان آن نگاه را کلا فراموش کرد گلایه دارند.

-  اگر شرایط انتخاب کردن و انتخاب شدن نباشد ما قطعا انتخابات را تحریم نخواهیم کرد ولی امکان فعال شدن و شورآفرینی هم نخواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • FR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    3 0
    دوری کنند چون امکانش نیست ! حجب موجودات تهوع آوری هستند این اس...طلبان!
  • محمد IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    2 0
    خودتون میدونید غلطی نمی‌تواند بکند براندازی ضرمفته
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    رسواتر ازاین صحبتهایید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس