مسجدی‌ها ۵۰ هزار بسته گوشت به نیازمندان می‌دهند

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: این کانون‌ها با مشارکت برنامه سمت و موسسه حضرت خدیجه(س)، پویشی را برای تهیه و توزیع گوشت میان نیازمندان اجرایی کردند.

به گزارش مشرق، سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اظهارداشت: این کانون‌ها با مشارکت برنامه سمت خدا شبکه سوم سیما و موسسه حضرت خدیجه(س)، پویشی را برای تهیه و توزیع گوشت میان نیازمندان اجرایی کردند.

وی با اشاره به اینکه در این پویش بناست به هرخانواده بسته گوشت ۱/۵ کیلوگرمی توزیع شود، تصریح کرد: به هراستان میانگین ۱۵۰۰ بسته گوشت خواهد رسید که با همت اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با حضور امام جمعه و استانداران میان نیازمندان شناسایی شده، توزیع می‌شود.

سعادتی گفت: این طرح در دهه پایانی ماه صفر و مناسبت‌هایی همچون وفات حضرت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) و بنا به توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌های مومنانه باتوجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی برنامه‌ریزی شده است که برای اجرای آن مردم، نمازگزاران مساجد و خیرین کمک‌رسان کردند و الحمدلله در مجموع ۵۰ هزار بسته گوشت تهیه و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: شناسایی نیازمندان در استان‌ها توسط اعضای کانون‌های مساجد صورت گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    1 0
    بیایید نذر کنیم اگر از شر کرونا خلاص شدیم هر کی میتونه گوسفند قربانی کنه کل کشور رو نذری بدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس