کد خبر 1129954
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
واکسن کرونا نمایه واکسن نمایه

شرکت داروسازی جانسون اند جانسون اعلام کرد، مرحله نهایی آزمایش واکسن کرونای خود را به دلیل بیمار شدن یکی از داوطلبان آزمایش متوقف کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، آزمایش واکسن کووید-۱۹ ساخت شرکت دارویی جانسون اند جانسون به دلیل بروز یک بیماری غیرقابل توجیه در یک شرکت کننده متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

توزیع و استفاده گسترده از واکسن روسی کرونا از ۳ هفته دیگر

توزیع ۱.۵ میلیون واکسن رایگان آنفلوانزا برای گروه‌های پر خطر

براساس اطلاعات موجود، به طور موقت آزمایشات بالینی کاندید واکسن کووید ۱۹ این شرکت متوقف شده و این یکی از بالاترین تلاش‌ها برای مهار همه گیری جهانی را به تأخیر می‌اندازد.

این شرکت در بیانیه‌ای  گفت: بیماری شرکت کننده توسط هیئت نظارت مستقل بر داده‌ها و همچنین پزشکان بالینی در حال بررسی و ارزیابی است.

بیشتر بخوانید:

نمکی: آزمایش واکسن کرونای ایرانی روی میمون / زمان انجام آزمایش انسانی اعلام شد

قرار بود اثربخشی، ایمنی و ایمنی‌زایی واکسن «ای‌دی-۲۶ کو۲-اس» متعلق به شرکت جانسون اند جانسون، از طریق آزمایش بالینی تصادفی و با کنترل دارونما بررسی شود که در آن نیمی از داوطلبان یک دوز از واکسن موردنظر را دریافت می‌کنند درحالی‌که برای نیم‌دیگر تنها دارونما تزریق می‌شود.

شرکت  جانسون اند جانسون بروز مشکل و توقف در چنین آزمایش‌های بزرگی را طبیعی خواند و گفت پس از بررسی‌های بیشتر آزمایش بالینی از سر گرفته خواهد شد.

این درحالیست، در مرحله‌ای که قرار بوده میزان ایمنی و اثربخشی یک دوز واکسن برای پیشگیری از علائم کووید ۱۹ بررسی شود، یک داوطلب دچار بیماری شده و این شرکت اطلاعاتی از جزئیات حادثه منتشر نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    ساختگی بودن کرونا و اینکه این ویروس تا زمانی که تاثیری که مد نظر سازندگان ان است در جهان نگذارد هیچکس حق ندارد دارو یا واکسنی برای آن کشف کند و اگر هم کشف کرد باید متوقف کند تا ما چراغ سبز نشان دهیم
  • LB ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    اینا کلا همه در حال اجرای پروژه تسلط بر جهان هستند و کرونا هم جزیی از نقشه شون هست. جانسون اند جانسون که از قدیم در تولیدات سرطانزا برای بچه ها کارنامه اش سیاهه. حالا اومده واکسن بسازه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس