کد خبر 1129595
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
بازی ذرات معلق هوا در تیم کرونا/کمیته اضطرار آلودگی هوا جلسه ویژه تشکیل می‌دهد؟

شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرد: تا فردا بر غلظت آلاینده‌ها به ویژه ذرات معلق در پایتخت افزوده می شود لذا شهروندان از ترددهای غیر ضروری با وسایل نقلیه شخصی خودداری کرده و در منزل بمانند.

به گزارش مشرق، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: روز گذشته کیفیت هوا در تهران با شاخص میانگین ۱۱۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و نخستین روز آلوده در پاییز امسال رقم خورد همچنین بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا انتظار می‌رود که تا فردا بر غلظت آلاینده‌ها به ویژه ذرات معلق افزوده شود.

بیشتر بخوانید:

آلودگی هوا در تهران بر اثر افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون درحالی آغاز شده است که بر اساس آخرین اطلاعات سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا می‌تواند از طریق این ذرات معلق منتقل شود و از این‌رو آلودگی هوا امکان ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد. 

بر اساس این گزارش، به دلیل اینکه آلودگی هوا و شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ می‌تواند سلامت تمام افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، توصیه می‌شود که همه شهروندان از ترددهای غیر ضروری با وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و تاجایی که امکان دارد این ایام را در منزل سپری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    1 0
    جمعمون جمع بود فقط آلودگی هوا کم بود که اون هم اومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس