استقلال و هیچ باشگاه دیگری هنوز مجوز حرفه‌ای نگرفتند

سخنگوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فوتبال گفت: نه استقلال و نه هیچ باشگاه دیگری هنوز مجوز حرفه‌ای خود را برای فصل آینده دریافت نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، سید کاظم اولیایی عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای تیم‌های لیگ برتری و سخنگوی این کمیته اظهار داشت: نه استقلال و نه هیچ یک از باشگاه‌های دیگر هنوز مجوز حرفه‌ای فصل جدید خود را دریافت نکرده‌اند و البته هیچ باشگاهی هم مدارکش رد نشده است.

وی اضافه کرد: برخی از آقایان در اظهارات خود در صدا و سیما عنوان داشته‌اند که مجوز حرفه‌ای باشگاه خود را دریافت کرده‌اند که این از کم اطلاعی آنهاست و بعضی جاها هم خوانده‌ام که مجوز حرفه‌ای فلان باشگاه مورد تایید قرار نگرفت که این هم شیطنت است. 

سخنگوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها تصریح کرد: تاکنون تنها مدارک باشگاه‌ها با نظارت این کمیته برای فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است و در یک نقص گیری، کمبود مدارک به باشگاه‌ها بیان شده و مدارکی که مورد نیاز بود نیز مجددا ارسال گردید.

اولیایی خاطرنشان ساخت: هنوز فرایند صدور مجوز حرفه‌ای سازی در حال انجام است و فرصت بررسی وصدور مجوز  یا عدم صدور، برای دپارتمان صدور مجوز و کمیته های مربوطه باقی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس