کد خبر 1126623
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
عضو هیات‌مدیره: رحمتی در تخیلات‌مان هم نبود، تقوی گزینه نیست

صحبت‌های یکی از بازیکنان استقلال این نتیجه را به‌همراه داشت که برخلاف برخی اخبار حاشیه‌ای فصل قبل که عمده آبی‌پوشان با مجیدی مشکل داشته و نمی‌خواهند با او کار کنند اما جو تا این حد هم سنگین نبوده است.

به گزارش مشرق، احمد مددی پنجشنبه گذشته و بعد از برکناری احمد سعادتمند به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد و فورا کار خود را در این باشگاه آغاز کرد. طبق برنامه‌ریزی قبلی جلسه فوق‌العاده هیات‌مدیره باشگاه که قرار بود هفته گذشته برگزار شود و دوبار به‌تعویق افتاد، شنبه پیش یعنی ۱۲ شهریورماه با حضور تمامی اعضا به‌همراه سرپرست جدید باشگاه برگزار شد. تکمیل فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه که استقلالی‌ها تا پنجم مهرماه فرصت داشتند تا در این زمینه اقدامات نهایی را انجام دهند به‌عنوان نخستین بحث در جلسه هیات‌مدیره مورد بررسی اعضا قرار گرفت و درنهایت مشخص شد حدود ۸ میلیارد تومان در همین ارتباط صرف تسویه‌حساب با طلبکاران داخلی استقلال در این چندوقت اخیر شده و موضوع تسویه یا مصالحه با طلبکاران خارجی از جمله باشگاه پاختاکور و نفراتی مانند جباروف یا وینفرد شفر در دستور کار قرار گرفت و باید منتظر ماند تا درنهایت سرنوشت صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال برای حضور این باشگاه در لیگ قهرمانان فصل آینده مشخص شود.

 پنجره‌ها باز می‌شوند

در ادامه اعضا درخصوص برنامه‌ریزی‌ها درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه به طلبکاران داخلی و خارجی و در ادامه پیگیری ویژه درجهت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال به صحبت و تصمیم‌گیری پرداختند که در این ارتباط نخستین موضوع بحث مطالبات شفر مورد بررسی اعضا قرار گرفت. این درحالی است که به‌نظر می‌رسد در این خصوص تامین اعتبار لازم صورت گرفته و فقط بحث هماهنگی برای پرداخت و انتقال این پول به سرمربی آلمانی باقی مانده که درصورت تحقق این امر پنجره‌های استقلال برای ثبت قرارداد نفرات جدید به‌زودی باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

چرا استقلال با سعادتمند به سعادت نرسید؟

 شیخ و میلیچ فرصت دادند

در ادامه جلسه نیز درخصوص روند باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات صحبت‌های لازم به‌میان آمده و مددی در این خصوص گزارشی را ارائه کرد و درنهایت مقرر شد تا اقدام لازم برای تامین منابع مالی و پرداختی مطالبات دو بازیکن خارجی باشگاه استقلال یعنی شیخ دیاباته و میلیچ به‌سرعت انجام شود که در همین راستا قرار شد بعد از توافق با وکلا و مدیر برنامه‌های آنها و گرفتن رضایت این دو بازیکن این پرداختی در چند مرحله به میلیچ و دیاباته انجام شود. نکته قابل‌توجه اینکه به‌محض برکناری سعادتمند بلافاصله‌ برخی رسانه‌ها از درخواست فسخ قرارداد یک‌طرفه این دو بازیکن خارجی خبر دادند که بعدا مشخص شد این درخواست فورا ارائه نشده و آنها چند روز دیگر را برای پرداخت مطالبات خود به مسئولان وقت باشگاه استقلال فرصت داده‌اند.

درنهایت تعیین سرمربی‌ و کادرفنی در اسرع وقت و با هماهنگی هیات‌مدیره باشگاه و اقدام لازم در راستای تکمیل فرآیند جذب بازیکنان در پست‌های مورد نیاز تیم در دستور کار هیات‌مدیره قرار گرفت و در نخستین اقدام در این مبحث مقرر شد تا مذاکرات با مدیر برنامه‌های الکس نوری از سرگرفته شود تا طی یکی، دو روز آینده نوری برای حضور در استقلال پاسخ نهایی را اعلام کند و درصورتی‌که جواب این سرمربی دورگه منفی باشد بلافاصله مذاکره با سایر گزینه‌های داخلی آغاز شود.

نکته قابل‌توجه اینکه با درخواست یکی از اعضای قدیمی هیات‌مدیره از سایر اعضا مقرر شد اسامی تمام گزینه‌های سرمربیگری در استقلال به‌روی کاغذ آورده شود و جالب اینکه در این بین به‌جز گزینه‌های مطرحی مانند قلعه‌نویی، نکونام، فکری، نامجومطلق و مجیدی نام گزینه‌هایی مانند پاشازاده، بختیاری‌زاده و حتی مجتبی جباری مطرح شد.

 نه رحمتی، نه تقوی

حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو در نشست خبری روز گذشته خود اعلام کرد استقلالی‌ها برای سرمربیگری سیدمهدی رحمتی به وی پیشنهاد داده‌اند اما در بین گزینه‌های روی کاغذ به هیچ عنوان نام رحمتی قرار نداشت و نکته دیگر اینکه با توجه به مطرح شدن نام محمد تقوی به‌عنوان گزینه جدی سرمربیگری استقلال نیز در این زمینه در جلسه‌شنبه‌شب هیچ صحبتی به‌میان نیامده و این چهره خارج‌نشین نیز در بین گزینه‌ها قرار نداشته است.

در همین زمینه یکی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: «با توجه به اتفاقات اخیر درخصوص تقوی ما هم می‌دانیم ممانعت‌هایی برای بازگشت او به ایران مطرح می‌شود و به‌همین دلیل اصلا نام وی را مطرح نکردیم ضمن اینکه حتی در مخیلات ما نیز نام سیدمهدی رحمتی قرار نداشت و من نمی‌دانم حمیداوی روی چه حسابی این صحبت‌ها را مطرح کرده است!»

 جو علیه مجیدی نیست

چندی پیش نوشتیم که بعد از برکناری سعادتمند شاید از بالا اجازه ندهند مجیدی به نیمکت استقلال برگردد، چون وقتی مجیدی این استنباط را داشته باشد که مدیرعامل به‌خاطر او برکنار شده، فردا روزی متوقع می‌شود که وزیر ورزش یا سایر افراد و مسئولان ورزشی کشور نیز به‌خاطر وی برکنار شوند.

با این حال صحبت‌های یکی از بازیکنان استقلال این نتیجه را به‌همراه داشت که برخلاف برخی اخبار حاشیه‌ای فصل قبل که عمده آبی‌پوشان با مجیدی مشکل داشته و نمی‌خواهند با او کار کنند اما جو تا این حد هم سنگین نبوده و با برطرف شدن برخی سوءتفاهم‌ها و مشکلات جانبی درمجموع و بین بازیکنان مشکلی برای بازگشت فرهاد وجود ندارد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس