کد خبر 1128300
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باعث افتخار است که هدایت تیم بزرگ استقلال را بر عهده دارم و برای موفقیت این باشگاه تمام تلاشم را انجام خواهم داد.

به گزارش مشرق، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه برگزاری نخستین تمرین آبی پوشان اظهار داشت: جا دارد از تمامی افرادی که در هر سمتی در استقلال بوده اند رخصت بگیرم و تشکر می‌کنم از همه و باید بگویم من شاگرد خودشان هستم.

بیشتر بخوانید:

جلسه معارفه محمود فکری در استقلال برگزار شد

او ادامه داد: امیدوارم در سمت خود خوب درس پس بدهم و جا دارد از هواداران اجازه بگیرم و از آن‌ها می‌خواهم حامی ما باشند تا استقلال را با کمک هم و کار تیمی به جایگاه واقعی برسانیم.

فکری بیان کرد: دستیاران من بزرگ تیم هستند و بر من منت گذاشتند. کار کردن در استقلال افتخار است و انشاالله در کنار هم روز های خوبی را خواهیم داشت.

او درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات گفت:باشگاه در تلاش است این موضوع را حل کند تا بازیکنان جدید به ما کمک کنند و بازیکنان دیگری هم در آینده به ما اضافه می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید علی رضا IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 0
    کسانی که به استقلال ضرر می رسانند بیرون کن آن ها را و مهدی قایدی و شیخ دیاباته و میلیچ را نگه دار
  • محمد IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 1
    فکری خوابشم نمیدید مربی استقلال شودالان هیجان زدس وقولهای تو خالی میدهدکاش باهواداران فوتبال روراست باشدکه ازالن قولی ندهدکه مثل نساجی ضربه به تیم بزند.فرهادمجیدی ازهمه نظر ازفکری بهتربود کاش فرهادمیومدنه یه غیرحرفه ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس