کد خبر 1128279
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
مهم‌ترین چالش فکری در استقلال چیست؟

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه به وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی وی به نحوه پیوستن محمود فکری از نساجی به استقلال شد.

به گزارش مشرق، کیوان مرادیان در نامه ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان بعد از انتقال محمود فکری به استقلال نسبت به اتفاق رخ داده اعتراض کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

وزیر محترم ورزش و جوانان  آقای دکتر سلطانی فر

با سلام و تحیات الهی

تلفیق هوشمندانه مقوله ورزش با جمعیت هدف جوانان در کشور تحت عنوان وزارتخانه ورزش و جوانان که هم اکنون مسئولیتش با جنابعالیست گویای این حقیقت است که پیوند ناگسستنی ورزش و جوانان از جایگاه حائز اهمیت و استراتژیک برخوردار بوده لازم است تا جنابعالی و سایر مسئولین مربوطه نیز با درک عمیق تر این حقیقت و احترام به جمعیت جوانان که آینده سازان این کشور محسوب می شوند در حوزه مدیریت آن نیز این اهمیت را درک نموده با تدبیر لازم برخورد نمایند.

متاسفانه در روزهای اخیر  اتفاقاتی در حوزه جابجایی سرمربی تیم  نساجی مازندران رخ داده است  که مراجعه کنندگان متعددی از جوانان مازندران خصوصا حوزه انتخابیه ام در خصوص  مشکلات  ایجاد شده برای تیم خوشنام وسختکوش و محبوب نساجی مازندران داشتم که باعث تاسف و تالم اینجانب و عده ای کثیری از جوانان و ورزش‌دوستان و هواداران عزیز این تیم محبوب در  این شهرستان گردید.

اینجانب ضمن ابراز اعتراض شدید خود نسبت به این موضوع انتظار دارم دستور فرمائید تا سریعا نسبت به این امر تحقیق لازم انجام و تصمیم مدبرانه و هوشمندانه ای اتخاذ گردد تا رضایت شهروندان و هواداران عزیز فراهم گردد.

بدیهی است هرگونه تبعات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در حوزه جوانان این شهر و استان متوجه آن مجموعه و مدیران مرتبط خواهد بود که اینجانب با حساسیت تمام در صورت عدم تامین رضایت جوانان و ورزش دوستان  و هواداران حوزه انتخابیه و استان ورزش دوست مازندران، از طریق ساز و کارهای قانونی نمایندگان مجلس پیگیری و تا وصول نتیجه اقدام خواهم نمود.

  والسلام علیکم،کیوان مرادیان کوچکسرائی، نماینده مردم شریف قائم شهر، جویبار و سوادکوه

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی سرخه IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    6 3
    بله دیگه تیم دولتی کیسه همه جوره حمایت میشه
  • محمد US ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    7 4
    روزی که گل محمدی از شهر خودرو جدا شد شماها کجا بودید وقتی به این حکومتی پرسپولیس پیوست؟
    • کیسه کیسه آی پلاس IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      3 1
      مجانی نگرفت پولشو داد . الانم نساجی حرف بدی نمیزنه میگه پولمو بدین . شماها زورتون زیاده ک نباید چوبشو ما شهرستانیها بخوریم
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 0
    اقای مرادیان ما را گرفته ای همه رفتن تازه متوجه شدی حقیقی و بازیکنهای دیگه محمود فکری هم یکی ازاین ها اقای مردایان کارهای تبلیغاتی را ولکنین
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 1
    یکی به نماینده یاد بده دولت نمی تواند تو کار فیفا دخالت کنه. نماینده کارهای واجبتری داره باید انجام بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس