کودک فلسطینی - کراپ‌شده

یک مرکز حقوق بشری در رام الله به دنبال تشدید حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری از جامعه بین المللی خواست این رژیم را وادار کند دست از جنایات خود در قلمرو فلسطین بردارد.

به گزارش مشرق، مرکز حقوق بشر «حمایه» در رام الله تشدید حملات نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به اراضی فلسطینی را محکوم کرد و از جامعه بین المللی خواست با اتخاذ تدابیری، این رژیم را به احترام به قوانین بین المللی وادار کند و اجازه ندهد که جنایات اسرائیل جنبه قانونی پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

تکذیب ارتباط گفت‌وگوی مرزی لبنان به صلح با اسرائیل

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، این مرکز حقوقی گفت: جامعه بین المللی باید رژیم اشغالگر اسرائیل را مجبور کند که به قوانین بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل در امور فلسطین پایبند باشد و اجازه ندهد که جنایات آن مشروعیت پیدا کند.

درخواست این مرکز حقوق بشر فلسطینی پس از آن مطرح شد که نظامیان اشغالگر در مقطع اخیر حملات نظامی خود به مناطق فلسطینی و به خصوص کرانه باختری را شدت بخشیدند.

مرکز حمایه تاکید کرد که سیاست رژیم اشغالگر این است که وضعیت جدیدی را بر مناطق فلسطینی نشین تحمیل کند که این امر مانع دستیابی به کشور مستقل فلسطین می‌شود، در حالی که قطعنامه‌های سازمان ملل بر ضرورت تشکیل کشور مستقل فلسطینی تاکید دارد.

این نهاد حقوق بشری با تاکید بر اینکه سیاست رژیم اشغالگر، نقض آشکار اصول حقوق بشردوستانه بین المللی است، گفت: حملات رژیم اشغالگرانه در چارچوب جرایم بین المللی است که در اساسنامه رم در دادگاه کیفری بین المللی ذکر شده است.

مرکز حمایه از جامعه بین المللی و به ویژه امضاکننده کنوانسیون چهارم ژنو خواست رژیم اشغالگر را به وقف فوری سیاست تبعیض نژادی در اراضی اشغالی و احترام به قطعنامه‌های مرتبط با فلسطین وادار کند.

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ده‌ها جوان فلسطینی دیگر از جمله دو نگهبان مسجد الاقصی را بازداشت کردند و با حمله به خانه‌های فلسطینیان موجب ترس و وحشت و تخریب اسباب و اثاثیه خانه‌هایشان شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس