کد خبر 1121922
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
دستگیری اراذل و اوباش محله تهران پارس

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با اقتدار، اشراف اطلاعاتی و شناسایی دقیق اراذل و اوباش، هرگز نخواهیم گذاشت کسی امنیت مردم را برهم بزند؛ هیمنه این افراد را در هم می شکنیم.

به گزارش مشرق، سردار"حسن کرمی" در جلسه‌ای با حضور سردار"اسکندر صفری" جانشین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، اظهار داشت: این ایام روزهای خاطره انگیزی را برای ملت شریف ایران بازگو می کند، در این مسیر انسان های بزرگی بادست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا ما امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح پاکسازی و ایمن‌سازی محلات

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) دوران دفاع مقدس را به زیبایی و با درایت خاص خود ترسیم کردند، ما باید خدا را شاکر باشیم که زیر سایه چنین رهبری حکیم در حال خدمت به مردم و کشور هستیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه مردم با بصیرت وآگاه باید مراقب توطئه ها و دسیسه های دشمنان باشند گفت: دشمن با انواع حربه ها به دنبال خدشه دار کردن دستاوردهای انقلاب به خصوص دفاع مقدس در نگاه مردم و جهانیان است.

بیشتر بخوانید:

سردار رضایی: آرامش و امنیت مطالبه به حق مردم است

وی‌گفت:‌ما به ‌عنوان نیروهای مسلح و وارثان دفاع مقدس درکنار مردم باید با هوشیاری و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند رسانه های دیداری و شنیداری و حتی فضای مجازی آن همه فداکاری ها و ایستادگی های مردم و رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس برای جوانان بازگو کنیم تا دشمن نتواند به اهدافش برسد.

ببینید:

فیلم/ لات‌های محله تهرانپارس قبل و بعد از دستگیری!

این مقام ارشد انتظامی تصریح‌کرد: با درست قرار گرفتن در مسیر انقلاب و با اشرافیت کامل اطلاعاتی توسط نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی که وظیفه تامین امنیت کشور را بر عهده دارد، مانند گذشته می توانیم نقشه های شوم دشمنان و معاندان ایران اسلامی را در نطفه خفه کنیم.

وی مقوله اشراف اطلاعاتی را مورد تاکید قرار داد و اذعان کرد: اشراف اطلاعاتی با استفاده از روش های نوین و با تجزیه و تحلیل به موقع و صحیح، می تواند کمک شایانی در انجام مطلوب ماموریت های پلیسی کند، این مهم در یگان های ویژه باتوجه به وظیفه خطیری که برعهده دارد از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است.

سردار کرمی ادامه داد: یگان های ویژه با برگزاری جلسات و تعامل با سایر دستگاه های امنیتی، توانسته اشراف اطلاعاتی خوبی را در سطح کشور به دست آورد، یگان ویژه در انجام ماموریت ها چشم و گوش بسته عمل نمی کند، قبل از انجام هر گونه ماموریتی نسبت به کسب اطلاعات مختلف مانند جفرافیای منطقه، جمعیت و... به همراه تجزیه و تحلیل اقدام می کند، انجام این مهم یکی از دلایل موفقیت این نیرو در ماموریت هاست.

این مقام انتظامی در ادامه سخنان خود به موضوع آینده پژوهی که یکی از ارکان اصلی در انجام بهینه ماموریت های پلیسی است اشاره کرد و گفت: این مقوله مهم و اساسی به طور جد در سطح نیروی انتظامی به خصوص در یگان های ویژه برنامه ریزی و در حال اجراست.

ببینید:

عکس/ خیابان گردانی اراذل و اوباش تهرانپارس

فرمانده یگان های ویژه ناجا طرح مقابله با اراذل و اوباش را از مهم ترین ماموریت های یگان های ویژه برشمرد و تاکید کرد: یگان های ویژه در کنار سایر پلیس های تخصصی با اقتدار در مقابل هر کس که بخواهد امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند می ایستد.

وی اعلام کرد:‌پیامی هم برای آن دسته از اراذل و اوباشی که فکر می کنند می توانند با آرامش و امنیت مردم بازی کنند داریم، مخلان نظم و امنیت این را بدانند ما به عنوان پلیس ویژه جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، اشراف اطلاعاتی و شناسایی دقیق اراذل و اوباش هرگز نخواهیم گذاشت کسی امنیت مردم را برهم بزند، هیمنه این افراد را در هم می شکنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    8 0
    پوزه ی این ارازل واوباش ودزدرابه خاک بمالید..خصوصا این هاکه سابقه دارن..وبهشون رحم نکنید.تودو ماه دوبار آزمنزل ما دزدی کردند..اینطور شده که ادم امنیت نداره تاخریدبره..درود براقتدارپلیس ودرپناه خدا موفق باشید..
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    8 0
    چ فایده ازون ور قضاییه ولشون میکنه
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    2 1
    سلام ما به نیروی انتظامی
  • ES ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    6 0
    اگر اراده ای وجود داشته باشد راهی هست (انشتین )
    • IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      0 0
      عده ای حامی اشرار هستند. خون مقتولین به گردن همین حامیان اشرار است که حتی به آخرت هم اعتقادی ندارند.
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    9 0
    ناجا فقط می‌تونه مثل همیشه اراذل اوباش را دستگیر و تحویل قوه قضاییه دهد و قوه قضائیه هم پس از مدتی اراذل و اوباش را مشمول رأفت اسلامی قرار داده و آزاد می‌کند از مجلس و قوه قضائیه در خواست می کنیم فکر اساسی کنند.
  • علی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 0
    تو شهر قزوین خیابان مجاهد کوچه ۶۳ مخصوصا موقع بعدظهر تا انتهای شب دزدان و معتادان و مواد فروشان جولان میدن و کسی پاسخگو نیست که نا امنی ایجاد کردن.
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    3 0
    حیف پلیس نمیتونه بیشتر از 24 ساعت مجرمین رو نگهداری بکنه قوه قضائیه سریعا آزادشون میکنه
  • ناشناس IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    5 0
    اراذل واوباش همه جا هستند پلیس فکری برای کل ایران بکند.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    اگر واقعا قوه قضائیه همکاری کند و حکم سنگین بده و آنان را تبیه کند نیروی انتظامی هم انگیزه اش برای برخورد با اراذل اوباش بیشتر میشه بارها بوده نیروی انتظامی با زحمت فراوان مجرمی را دستگیر کرده و قوه قضائیه حتی یک ساعت بازداشتش نکرده و برای مسخره کردن نیرو عمدا از جلو درب پاسگاه با مانور رد شده که این برخورد اراذل را گستاختر میکند
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    جلوی بی حجابی بگیرین اینا جامعه رو خراب میکنه جلوی ادم فاسد باایستین متجاوز اراذل نباید اینا احساس کنن زرنگن دختر پسری دیدین تو ماشین پلیس باید بهشون مشکوک بشه راحت میچرخن اینجور ادما تو شهر گند زدن ب مملکت خشن برخورد بشه با اینا حقی ضایع نشه
  • خانی IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام. باید اراذل ها در زندان نگه نداشت .باید در اولین روز آنها را سوزاند واز بین برد .تا این مردم در آرامش و آسایش باشند.
  • احمد IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    اینکه ناجا ارازل را دستگیر می‌کند شکی نیست ولی بعد از سگیری اینا ازل رو به دادگاه تحویل با یک تعهدنامه سوری آزاد و به کارش ادامه می‌دهد لطفا قوه قضائیه در این روند تغییری ایجاد نماید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس