کد خبر 1127273
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
استقلال نمایه

در صورتی که باشگاه استقلال رضایت مدافع تیم فوتبال پرسپولیس را که عازم ازبکستان شده به همراه چند نفر دیگر به دست نیاورد در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به گزارش مشرق، به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین مدیر حقوقی باشگاه استقلال این باشگاه تا پایان ساعات اداری فردا فرصت دارد مدارک خود را برای ثبت در سیستم کنفدراسیون فوتبال آسیا آپلود کند. در غیر این صورت باشگاه‌هایی که این اقدام را انجام ندهند از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین رده‌بندی پرسپولیس در آسیا +عکس

استقلالی‌ها نیز با چنین دردسری مواجه هستند و تنها یک روز فرصت دارند تا رضایت طلبکاران خود را به دست آورده و مدارک آنها را در سیستم به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید:

زمان جدید از سرگیری لیگ قهرمانان آسیا

امروز تعدادی از بازیکنان استقلال در محل باشگاه حاضر شده تا برگه رضایت خود را بابت مطالبات فصول اخیر پر کنند اما طبق پیگیری‌ها تا این لحظه برگه رضایت توسط برخی از بازیکنان از جمله جابر انصاری مهاجم سابق این تیم امضا نشده است. بازیکنانی که به محل باشگاه مراجعه کردند خواستار روشن شدن تکلیف مطالبات‌شان شده و دست خالی باشگاه را ترک کردند.

بیشتر بخوانید:

قرار بود فکری در آسیا هم کنار استقلال باشد

دردسر بزرگ دیگر استقلال مطالبات ۳۵۰ میلیونی محمدحسین کنعانی‌زادگان است. مسئولان استقلال ظهر امروز قبل از سفر مدافع پرسپولیس به ازبکستان با این بازیکن تماس گرفته تا مطالباتی که از زمان حضورش در استقلال دارد را در قالب یک چک به وی پرداخت کنند. اما مدافع تیم ملی فوتبال ایران حاضر به مذاکره با استقلالی‌ها نشد  و اعلام کرد تنها با پرداخت پول نقد حاضر است برگه رضایت را پر کند. 

خسرو حیدری دیگر طلبکار باشگاه استقلال است و از طرفی گفته می‌شود بازیکنان قدیمی دیگری مثل جاسم کرار هنوز از استقلال طلب دارند و در صورتی که آنها برگه رضایت را پر نکنند باشگاه استقلال با دردسر حذف از مسابقات لیگ آسیا مواجه خواهد شد.

باید دید آیا تا پایان ساعات اداری فردا استقلالی‌ها چگونه می‌توانند مطالبات محمدحسین کنعانی‌زادگان که در ایران حضور ندارد را پرداخت کرده و رضایت بقیه شاکیان را نیز بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    11 35
    چندبار تو همین مشرق گفتم،همینکه مسعود استقلال رو منحل نکرد خوبه.. بدهی چند صد میلیاردی تیم ملی وزیر خطر حذف نداره، ولی استقلال بخاطر هشت میلیارد در آستانه حذف از آسیا..
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      5 1
      با افشاگری فارس نیوز فقط 40 میلیارد تومن قرض گرفتید منهای بدهی های چند میلیون دلاری شفر استچرا دیاته و....الآن هم که از بس به سایت AFC ایمیل ارسال کردید که آل کثیر رو محروم کردن و حتی دنبال محرومیت خود پرسپولیس هم هستن!!
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      16 4
      بسوزید و از آن لذت ببرید
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      5 14
      انشاا..‌ بعد از ۱۴۰۰ سوختن شما لنگی ها را هم خواهیم دید.
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      4 0
      خخخخخخخخ وای خخخخخخ
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 2
    جو بدی بین استقلالی ها با پرسپولیسی ها داره به وجود میاد که اصلا خوب نیست تنفر باعث کینه میشه واقعا جالبه با سکولار شدن مردم ایران بخشی از مردم ایران به شدت کینه ای شدن و زود به شیطان می بازن...امیدوارم پیشکسوت های دو تیم بیان جلو و فضا رو دوستانه کنن...اینطور که گفته میشه چند هزار ای میل از ایران ارسال شده به سایت ای اف سی برای محرومیت ال کثیر و باشگاه پرسپولیس که واقعا زشته...
  • سعید IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    11 5
    آره محمد حسین جان دنیا خیلی گرده و حالا چرخید به سمت شما که جواب دندان شکنی به این وطن فروشانی که همین هفته پیش شده بودند آدم لیسی عربستانیها . دمت گرم و سیر مادر حلالت که بهترین وقت برای گرفتن تقاص سنگی که به سرت زده شد و اخبار غلطی که برای زمین زدن تیمت به عربستانیها دادند . تو دهنی را محکم بزن ٬ بگذار حالا حالا التماست کنند پرسپولیسی اصیل و با غیرت.
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      1 0
      تو جوش نزن یه وقت سکته میکنی یا شیرت خشک میشه. پول این یارو رو که کلا برای استقلال دو تا بازی هم نکرد و مصدوم شد با گل بخودی میندازن جلوش
  • رضا IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    17 4
    ازدست بدی از همون دست میگیری.کشورت رو ترجیح میدی ب آل سعود.با آل سعود دست ب یکی کردین تا پرسپولیس روزمین بزنین.چوب خدا..
  • امیر IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    5 8
    خدا کنه تا این وزیر هست حداقل اسم استقلال مونده باشه و کن فیکون نشه
  • امیر علی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    11 1
    این که تو تیم های ایرانی خصوصا پرسپولیس و استقلال عادیه یادم میاد یه بار استقلال به خاطر دیر ارسال کردن اسامی بازیکناش حذف شد
  • حمید IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    6 10
    این وزیر ورزش که از زمانی که اومده هواداران استقلال روز خوش ندیدن
  • علی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    7 11
    فقط یه مدیر عامل لنگی میتونه یه بازیکن لنگی بزاره تو پاچه استقلال و اون مدیرعامل لنگی‌رو کی گذاشت تو دامن استقلال؟ یه وزیر لنگی! هواداران استقلال هرچی ناله و نفرین و لعنت دارن حواله بدن به وزیر مربوطه...
    • جواد IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      4 1
      والا ما یادمونه همه طرفدارای کیسه از خرید کنعانی رضایت مطلق داشتن. زمانی که مصدوم شد یهویی ورق برگشت و دشمنش شدید. کاری که با عابدزاده هم کردید. عادتتونه کلا
  • محمد IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    13 2
    این تیم بود و نبودش تو این مسابقات فرقی نمی کنه همون بهتر که جاش یک تیم دیگه بره بلکه بهتر بازی کنه و بتونه ابرو داری کنه
  • محمد IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    4 1
    استقلالیا خیلی خوب یادشون دادن که ضعف های خودشون را با اسم وزیر و وکیل پوشش بدن. برید این چند سال ببینید کی بیشترین بازیکن خارجی را گرفته.چه تیمی بیشترین درآمد را داشته ولی کدوم یکی بیشتر پول خرج کرده.اشکال استقلال نداشتن غیرت هست.وقتی بازیکناتون تا صبح قلیون میکشن حتما وزیر براتون قلیون آورده.وقتی بازیکناتون تماشاچیاتون را میزنن اونم گردن وزیره.وقتی پرسپولیس بازیکن نداشت و رفت فینال آسیا اون موقع استقلال کم بازیکن نداشت.مشکل شما بهونه هایی هست که میارید .
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 1
    الان 5ساله دردسرها مال استقلاله جامها مال پرسپولیس !؟چرا !؟چون دولتیه ودولتیهای ورزش هم طرفدار دوآتشه لنگی اند و رحم هم ندارد
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    تغاری بشکند ماستی بریزد حهان گردد به کام کاسه لیسان (پرسپولیسان) الان هم توی این وضعیت کرونا فینالیست شدید نوش جانتان ،کم ظرفیت های جهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس