image-20201006092732-1.jpeg

آینده از آن مشاغلی است که همگام با نیاز مشتری در حرکت هستند.

اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید که کسب‌وکار سنتی خود را وارد دنیای آنلاین کنید به شما تبریک می‌گوییم. آینده از آن مشاغلی است که همگام با نیاز مشتری در حرکت هستند. اگر مشتریان بالقوه شما هم در اینترنت حضور دائمی دارند این مقاله شما را برای هدف‌گیری درست آن‌ها راهنمایی می‌کند.

 بسیار از صاحبان مشاغل سنتی در داخل اینستاگرام و کانال تلگرام ویترینی مجازی از محصولات خود را ارائه می‌کنند و مشتریان زیادی را از این طریق جذب می‌کنند. خبر خوب برای این قبیل مشاغل این است که شما برای کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی خود نیز می‌توانید از تبلیغات در گوگل استفاده کنید. 

با راه‌اندازی تبلیغ در گوگل در کمتر از یک روز به لینک اول گوگل می‌رسید و کاربران بیشتری به کانال تلگرامی یا پیج اینستاگرامی شما هدایت می‌شوند و با خدمات و محصولات شما آشنا می‌شوند.

پیشنهاد تیم نوین مارکتینگ این است که اگر، هم کانال تلگرام و هم پیج اینستاگرام دارید، تبلیغ را فقط برای پیج اینستاگرام فعال کنید. 

نوین مارکتینگ اولین پارتنر رسمی گوگل در ایران است و خدمات تبلیغات گوگل را از خارج ایران راه‌اندازی و مدیریت می‌کند.

اگر برای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی خود نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید از تیم ادوردز نوین مارکتینگ راهنمایی بگیرید. 


 

طراحی سایت برای حرفه‌ای ها

طراحی وب سایت به کسب‌وکار شما رسمیت بیشتری می‌بخشد. زمانی که کاربران از طریق جستجو در گوگل به وب‌سایت رسمی شما هدایت می‌شوند به اطلاعات بیشتری در مورد نوع خدمات و تاریخچه فعالیت شما دسترسی پیدا می‌کنند. خیلی از کاربران از بخش تماس با ما، آدرس فیزیکی شما را چک می‌کنند تا مطمئن شوند چنین کسب‌وکاری وجود خارجی دارد یا خیر. همچنین ارائه نمونه کارهای شما و معرفی تیمتان در وب سایت حس اعتماد بیشتری برای مخاطب ایجاد می‌کند.

 با وردپرس به سادگی سایت خود را مدیریت کنید.

سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس کار را برای تمام مردم دنیا راحت کرده است. با استفاده از وردپرس دیگر برای مدیریت محتوای سایت خود نیازی به دانش کدنویسی ندارید و وردپرس فارسی با داشتن منوهای فارسی کار را برای ایرانی‌ها بسیار راحت کرده است. شما به سادگی‌ می‌توانید بخش‌های مختلف سایت‌ خود را تغییر دهید و هر روز با چند کلیک ساده مطالب جدیدی به محتوای سایت خود اضافه کنید. دقیقا به همان سادگی که با موبایل خود کار می‌کنید .

همچنین وردپرس با قابلیت نصب انواع پلاگین‌ها بسیاری از نیازهای کاربران را رفع می‌کند و نیازی به ایجاد تغییرات اساسی در قالب سایت نخواهید داشت. 

از تکنولوژی نترسید. در وردپرس همیشه راهی برای جبران خطاهای انسانی هست . وردپرس همیشه به شما شانس یادگیری و بهتر شدن می‌دهد. بیش از هشتاد درصد سایت‌های ایرانی وردپرسی هستند و تقریبا تمام شرکت‌های طراحی سایت، به طراحی و ارائه سایت‌های وردپرسی مشغولند. 

بنابراین اگر تاکنون به طراحی و بهینه سازی سایت برای کسب‌وکار خود فکر نکرده‌اید از امروز به وب سایت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت مراجعه کنید و نمونه کارهای انجام شده آن‌ها را با هم مقایسه کنید و برای یک طراحی جذاب و مدرن ایده بگیرید. اما قبل از آن، ما شما را با انواع طراحی سایت آشنا می‌کنیم.

معرفی خدمات طراحی سایت نوین مارکتینگ

طراحی سایت به دو صورت شرکتی و فروشگاهی ارائه می‌شود . اگر شما به سایتی نیاز دارید که به معرفی خدمات و نمونه‌کارهای شما در بستر اینترنت کمک کند پس طراحی سایت شرکتی برای شما گزینه مناسبی خواهد . 

اما اگر قصد دارید از سایت خود برای فروش محصول کمک بگیرید ما به شما طراحی سایت فروشگاهی را پیشنهاد می‌کنیم.

اگر که شما می‌خواهید در هزینه‌های طراحی سایت خود صرفه جویی کنید می‌توانید از خدمات پکیج طراحی سایت ساده استفاده کنید. در پکیج طراحی سایت ساده نوین مارکتینگ سایت شما با یک قالب آماده طراحی و پیاده‌سازی می‌شود.

این سایت بر اساس استانداردهای تجربه کاربری پیاده سازی می‌شود و در پیاده‌سازی آن اصول مربوط به سئو تکنیکال نیز مدنظر قرار دارد تا یک سایت سبک در اختیار شما قرار گیرد و در آینده برای سئو کردن وب سایت مشکلی از نظر کدنویسی و دسته‌بندی‌های سایت وجود نداشته باشد. 

اصول تجربه کاربری از این جهت حائز اهمیت است که کاربر بتواند در سایت شما به سادگی محصول یا خدمت مورد نظر خود را پیدا کند. در واقع برای کاربران مهم است که در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین درگیری ذهنی بتوانند به چیزی که به دنبالش هستند برسند. اگر کاربر در سایت شما به چیزی که می‌خواهد به سرعت دست یابد در آینده نیز بازهم به سایت شما مراجعه می‌کند و این تجربه خوب را با دوستانش نیز به اشتراک می‌گذارد. 

اگر برای خدمات سئو و بهینه سازی سایت نیاز به مشاوره داشته باشید می‌توانید از تیم سئو نوین مارکتینگ کمک بگیرید.

طراحی سایتی متمایز از رقبا

اگر شما یک شرکت بزرگ هستید و برای متمایز شدن از رقبای تجاری خود نیاز به یک سایت منحصر به فرد دارید که نمونه آن در هیچ سایت دیگری وجود نداشته باشد می‌توانید از خدمات پکیج طراحی سایت پیشرفته نوین مارکتینگ استفاده کنید.

در این پکیج قالب سایت دقیقا متناسب با نیازهای شما طراحی می‌شود و محدودیتی برای پیاده‌سازی ماژول‌ها نخواهید داشت. 

در پکیج طراحی سایت پیشرفته، یک قالب اختصاصی و ریسپانسیو طبق ماهیت بیزینس و سلیقه شما طراحی می‌شود .

ریسپانسیو بودن یک سایت بدین معنی است که سایت در نمایش موبایلی دچار به هم ریختگی نمی‌شود و آیتم‌ها به شکل درست و زیر هم نمایش داده ‌می‌شود تا کاربر نیازی به اسکرول افقی نداشته باشد و به راحتی بتواند بین بخش‌های مختلف سایت جابه‌جا شود. 

در این حالت دیگر نیازی به طراحی اپلیکیشن نیز نخواهید داشت.

بعد از آنکه سایت شما آماده شد، با بارگذاری هر مطلب در سایت می‌توانید سئو سایت را بهبود بخشید. سئو سایت در واقع به گوگل کمک می‌کند تا محتوای سایت شما را راحت‌تر درک کرده و آن را در هنگام جستجو در اختیار کاربران اینترنت قرار دهد. هر چه سایت شما سئو قوی‌تری داشته باشد اعتبار بیشتری نزد موتور جستجوی گوگل کسب‌ می‌کند و در رتبه بالاتری در نتایج جستجو ظاهر می‌شود.

پس بهتر است جلوی چشم مشتریانتان باشید تا هر روز شاهد افزایش هرچه بیشتر فروش اینترنتی خود باشید.


**این محتوا تبلیغاتی است


 

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس