بیله سوار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تردد در مرزها همچنان همانند گذشته ادامه دارد و وضعیت مرز بیله‌سوار عادی است و یکی از اهداف این سفر این بود که تحولات اخیر در منطقه قره‌باغ بررسی شود.

به گزارش مشرق، ابوالفضل عموئی صبح امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: تردد در مرزها همچنان همانند گذشته ادامه دارد و وضعیت مرز بیله‌سوار عادی است و یکی از اهداف این سفر این بود که تحولات اخیر در منطقه قره‌باغ بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به این که چند خمپاره و راکت به مناطق داخل ایران اصابت کرده و منازلی آسیب‌ دیده‌اند گفت: در این راستا بازدید از شهرستان خداآفرین نیز انجام یافته و هم‌اکنون آشنایی از شرایط مرزها برای ما محرز شده تا مشکلی از لحاظ امنیتی باقی نماند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه‌ریزی در راستای تأمین امنیت مرزها یک اولویت اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم تا برای دفاع از مرزها و ایجاد آسایش و آرامش در مرزها به شکل قابل قبول عمل کنیم.

عموئی ادامه داد: دیدار با آیت‌الله عاملی در جریان این سفر برای ما بسیار ارزشمند بود چرا که این شخصیت والا و ارزشمند نسبت به تمامی مناطق استان اشرافیت داشته و در این زمینه اطلاعات زیادی به ما داد که توانستیم مورد استفاده قرار دهیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه مرزهای این استان جزو مرزهای امن کشور است و باید برای پایداری این امنیت در مرزها تمام تلاش خود را به‌کارگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس