کد خبر 1126274
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

اگر از زاویه دید خریدار به یک کالا بنگرید، او تمایل دارد بهترین و مرغوبترین جنس را خریداری نماید تا بالاترین بازدهی را داشته باشد؛ اصلا خراب نشود، دارای گارانتی تعویض و یا خدمات پس از فروش بوده و مهمتر از همه قیمت مناسبی داشته باشد. این یک شمای اجمالی از تفکر خرید همه ماست؛ جنسی با بالاترین کیفیت ولی نازلترین قیمت! حتی کسی که برایش پول اهمیت زیادی نداشته باشد هم در شرایط یکسان سعی میکند آن موردی که قیمت پایینتری داشته را خریداری نماید. چرا که در این مواقع تصمیم عقلانی ایجاب میکند که بهای کمتری را پرداخت کند. اما آنچه که باعث شده بر کیفیت و هزینه آن محصول افزوده شود: هنر، دقت، ظرافت، مهارت، تلاش، تجربه و البته هزینه های مواد اولیه مورد نیاز بوده است. این مورد آخر همیشه مهم بوده و هست. اگر شما لباس خنکی را برای روزهای گرم سال تهیه میکنید؛ بدون شک مواد اولیه نخ بسیار بهتر از مواد اولیه پلاستیک است. لباسی که کاملا از نخ تشکیل شده مسلما در شرایط گرمایی بازده مناسبتری نسبت به پلاستیک دارد.

حال این کالا را ویلا در نظر بگیرید. همه موارد مربوط به فروش ویلا به مصالحی برمیگردد که سازنده آنها را تهیه کرده، با طراحی و مهارت به کار برده و فایل نهایی را بوجود آورده است. همینطور زمین و شرایط اقلیمی آن نیز تاثیر بسیاری روی قیمت ویلا دارد. شرایط جوی و خاک، وجود مناظر طبیعی همچون کوه، جنگل و دریا، دسترسی به شهر یا امکانات رفاهی، نزدیکی به جاده اصلی و اماکنی همچون مسجد، بیمارستان، مدرسه و ... نیز در قیمت یک ویلا تاثیر دارد. همانطور که دسترسی ها یک پوئن مثبت برای فروش ویلا محسوب میشوند، عدم دسترسی ها نیز برای فروش و قیمت ویلا نمره منفی دارند. از این رو ارزان بودن ویلاها فقط در ابعاد و متراژ کم آنها نیست، بلکه شرایط محیطی نیز تاثیرگذار هستند.

برای خرید ویلا با قیمت مناسب روی متن آبی رنگ خرید ویلا ارزان در شمال کلیک کنید.

خرید ویلا در محمودآباد

محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران همواره مورد بازدید خیل عظیمی از خریداران ویلا بوده است. کسی که بعنوان سازنده ویلا در محمودآباد فعالیت میکند اطلاع دارد که این زمینها بعلت نزدیکی به دریا و تدریجا با محدودیت بیشتر در خطوط ساحلی بسیار با ارزش میشوند، بنابراین وقت و تمرکز زیادی برای ویلایی که میسازد صرف میکند. از ایده های مختلفی کمک گرفته و از طرح های زیادی استقبال میکند تا بتواند یک ویلای متفاوت و بدیعی را بسازد. همچنین محمودآباد بخاطر همجواری با شهرستان آمل که در مسیر جاده هراز قرار گرفته از اهمیت بالایی برخوردار است. مسیرهای استراتژیک در فروش یک ویلا در محمودآباد کار را آسان میکند؛ چرا که خریدار نیز با بهره مندی از این موقعیت به راحتی امکان رفت و آمد را دارد.

با آنکه خرید و فروش ویلا در مناطق شهری و روستایی محمودآباد به وفور صورت میگیرد، ساخت و ساز و طراحیهای مدرن و کلاسیک نیز دلیل دیگری بر کثرت این تعداد معاملات میباشد. این دو سبک که در نماهای امروزی بسیار مورد استفاده قرار میگیرند، فقط یک علت داشته که آن دلیل بر بالا بودن بازده در خرید میباشد. شهرداری طرحی را تصویب کرده مبنی بر اینکه از طراحیهای جدید در نماهای ساختمانها و منازل جهت زیباتر شدن فضای شهری استفاده شود که البته فعلا برای ویلاها صدق نمیکند اما تصویب اینگونه طرحها میتواند برای مناطقی که حتی دور از شهر هستند نیز بسیار بهینه باشد. سازنده ای که بتواند از طرحهای جدیدی استفاده کرده و آن را در نماهای متفاوتی پیاده سازی نماید، مطمئنا عرضه متنوعی داشته و به مراتب تقاضاهای بسیاری دارد.

اگر سازنده ای قصد دارد ویلایش را خیلی زود بفروشد؛ استخردار بودن ویلا یکی از موارد مهم در فروش ویلاست. چرا که داشتن یک ویلای استخردار مورد توجه خیلی از خریداران قرار میگیرد و بعبارتی بسیار دیدنی و تجملاتی محسوب میشود. شمال با اینکه از موهبت دریا برخوردار است، اما یک ویلای استخردار برای کسانی که سکونت موقت دارند بسیار جذاب است. همچنین از سویی باتوجه به ابعاد، مصالح ساخت و موتورخانه ای که برای گردش آب استخر در نظر گرفته میشود، میتواند عاملی برای فروش هرچه زودتر ویلا گردد. شرایط نگهداری استخرها – روباز یا سرپوشیده – نیز میتواند عاملی دیگر برای عدم تمکین سازنده ها از ساخت استخر باشد. یعنی کسی که حوصله نگهداری استخر را ندارد شاید از خرید ویلا منصرف شود اما در اکثر مواقع خریدار استخر را به چشم شرایط میزبانی در برابر مهمانان خود میبیند.

برای خرید یا فروش ویلا در محمودآباد روی متن آبی رنگ خرید ویلا در محمودآباد کیلک کنید.

ویو زیبا در خرید ویلا شمال

یکی از دغدغه های مهم خریداران ویلا این است که ویلایشان از ویوی زیبایی برخوردار باشد. گاها خریداران تمایل دارند ویلایی در میان جنگل داشته باشند تا به هر طرف نگاه میکنند فقط مناظر کوه و جنگل ببینند؛ اما در مورد مبلغ خرید آن تحقیق نمیکنند. جدیدا رسانه های اجتماعی با به تصویر کشیدن انواع مختلفی از ویلاهای لاکچری، نگاه ها و خواسته ها را به سمت ویلاهایی برده که مخاطب با شنیدن نام ویلا، تصور کند وقتی پنجره ویلایش را باز میکند، مناظر زیبای جنگل یا دریا را در کنار خود خواهد داشت.

این رسانه ها با ساخت کلیپی از مناظر طبیعی و ویلا؛ تصاویر بسیار برجسته ای را به خورد مخاطب داده و در قالب " ویلا شمال " برای دیگران تصویرسازی میکنند. بله؛ چنین ویلاهایی وجود دارند ولی همه ویلاها از این امکانات برخوردار نیستند. همانطور که گفتیم ویلاها قیمتهای متفاوتی دارند و بغیر از مصالح به کار رفته؛ این شرایط محیطی است که بر قیمت ویلا تاثیر میگذارد. ویوی زیبا یکی از شرایط خرید است و مسلما هرکسی دوست دارد ویلایش با منظره زیبایی روبرو باشد. بعضی از این ویلاها در محله هایی قرار دارند که شاید ویوی رو به جنگل یا دریا نداشته باشند ولی با فاصله کوتاهی از این مناظر قرار گرفته اند. بنابراین هرچقدر شما به این مناطق نزدیکتر باشید، مسلما از ویوی زیباتری برخوردار میشوید. محمودآباد یکی از شهرهایی است که انواع ویلاهای ساحلی و دور از ساحل را دارد که به فراخور مبلغ خرید، میتوانید از بهترین ویلاها بازدید داشته باشید. فاصله این ویلاها به دریا بسیار کوتاه بوده بطوریکه در عرض چند دقیقه به ساحل و دریا دسترسی خواهید داشت.

امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و چنانچه سوالی در مورد خرید یا فروش ویلا دارید میتوانید با ما در تماس باشید. آرزوی ویلاطور؛ بهترین ها برای شماست.

آدرس سایت ویلاطور :  https://vilator.com/

شماره تماس: ۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ باقری


** این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس