درگیری لفظی سرمربی طارمی با گواردیولا و عذرخواهی از داوران پرتغال

سرمربی تیم فوتبال پورتو در جریان دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا با همتای خود در تیم رقیب درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته تیم پورتو پرتغال میهمان تیم منچسترسیتی پرتغال بود که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سیتی تمام شد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در دقیقه ۷۷ وارد زمین شد اما نتوانست مانع باخت تیمش شود.

در جریان این مسابقه، «سرخیو کونسیسائو» سرمربی تیم پورتو با «پپ گواردیولا» سرمربی منچسترسیتی دچار درگیری لفظی شد و داور چهارم آنها را به آرامش دعوت کرد. همین مسئله انتقاد کونسیسائو از گواردیولا را در نشست خبری به دنبال داشت.

سرمربی پورتو همچنین از عملکرد داوران بازی به شدت انتقاد کرد و گفت: بعد از اتفاقاتی که در بازی امشب مقابل منچسترسیتی دیدم، از همه داوران و VAR در پرتغال عذرخواهی می‌کنم. در بازی امروز یک خطا روی پپه صورت گرفت که هر جای دنیا آن‌را پنالتی اعلام می‌کنند.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 0
    3صفرعقب بوده که طارمی رو واردزمین کرده...ده دقیقه کامبک کنه طارمی ؟؟؟یامعجزه کنه؟؟؟ماردونای 86هم اگه می اومدبازهم نمی تونست نتیجه روتغییربده چه برسه به طارمی....این مربی چه فکری کرده ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس