ارتش اسرائیل

یک روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت که یک نظامی این رژیم که در جنگ غزه در سال ۲۰۱۴ مشارکت داشت، همچنان از اختلالات روانی رنج می‌برد.

به گزارش مشرق، مشاهده تونل‌های مقاومت در جنگ غزه در سال ۲۰۱۴ به کابوسی برای نظامیان صهیونیست تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی حماس: با حزب الله همکاری می کنیم

روزنامه «اسرائیل هیوم» در این باره نوشت که یکی از نظامیانی که در جنگ ۲۰۱۴ وارد یکی از تونل‌های حماس شده بود، همچنان از آسیب روانی ناشی از مشاهده این تونل رنج می‌برد.

این روزنامه نوشت که این نظامی ملقب به «متان» یکی از نیروهای یگان مهندسی جنگی در ارتش است که در زمان جنگ وارد یکی از تونل‌های حماس شد و با وجود آنکه از لحاظ جسمی سالم از این تونل خارج شد اما مشکل حاد روانی برای او ایجاد شد که تا به امروز گرفتار آن است و این نظامی صهیونیست همچنان با شنیدن صداهای غیرمعمول مانند صدای هواپیما یا صدای جیرجیرک در پارک دچار وحشت می‌شود.

طبق گزارش وبگاه «العهد»، خانواده متان نیز می‌گویند که «متان از تونل‌های حماس بازگشت اما سالم نبود او از مشکل حاد و خطرناک روانی رنج می‌برد».

بر اساس این گزارش، این نظامی صهیونیست در نتیجه مشاهده صحنه‌هایی در جنگ غزه اکنون تحمل شنیدن صدای یک هواپیمای در حال عبور از آسمان را ندارد و با مشاهده آن صحنه‌های جنگ برای او تداعی می‌شود.

اسرائیل هیوم همچنین نوشت که منزل متان در مکانی قرار داشت که محل عبور هواپیماها بود و این امر چون جنگ غزه را برای او تداعی و ایجاد وحشت می‌کرد، به ناچار به مکان دیگری نقل مکان کرد.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی متان را معلول ۱۰۰ درصدی اعلام کرده و خانواده او از ارتش خواسته‌اند هزینه نصب عایق صوتی در منزلشان را پرداخت کند تا بتوانند از صداهای آزاردهنده برای متان جلوگیری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس