کد خبر 1125682
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
تلاش بارسا برای خلاص شدن از شر 10 میلیون پول/ اومتیتی در راه فرانسه یا ایتالیا ؟

ساموئل اومتیتی همچنان در لیست خروج بارسلونا قرار گرفته و این باشگاه می‌خواهد تا ۷۲ ساعت آینده مدافع خود را به تیمی دیگر بفروشد.

به گزارش مشرق، در گزارش قبل اشاره کردیم که بارسلونا می‌خواهد تا ۷۲ ساعت آینده و تا انتهای پنجره تابستانی نقل و انتقالات، ۲ بازیکن دیگر را به اردوی خود اضافه کند.

اینکه چرا بارسلونا دست به حراج ستاره‌های خود زده را باید از آشفتگی وضعیت اقتصادی مدیریت دانست.

در گزارش‌های قبلی اشاره کردیم که بارسا به شدت با اوضاع وخیم اقتصادی روبه‌رو است و اگر دست به فروش ستاره‌هایی چون سوارس، ویدال و راکیتیچ نمی‌زد، در معرض ورشکستگی قرار می‌گرفت.

حالا این تیم می‌خواهد ستاره‌ای که در فصل قبل همیشه مصدوم بوده را به تیمی دیگر بدهد تا از شر پولی دیگر خلاص شود.

اومتیتی نزدیک به ۱۰.۴ میلیون پوند می‌گیرد که این میزان پول بسیار برای بارسایی‌ها گران است. به همین دلیل با توجه به کیفیت کنونی این بازیکن، باشگاه می‌خواهد این ستاره تا ۷۲ ساعت آینده باشگاه را به مقصد جایی دیگر چه قرضی یا چه دائمی ترک کند.

بیشتر بخوانید:

دومین پیروزی پیاپی بارسلونای 10 نفره در لالیگا

*مقصد اومتیتی کجاست؟

تقریبا کمتر تیمی می‌تواند با توجه به دستمزد بالای مدافع فرانسوی او را به خدمت گیرد. لیون که تیم سابق اومتیتی بود، در گذشته به بارسلونا اشتیاق خود را برای خرید نشان داد ولی دستمزد بالای او همه چیز را به هم زد.

اکنون بارسلونا می‌خواهد با رضایت اومتیتی که دستمزدش را پایین بیاورد تا بتواند بازی کند، او را به باشگاهی دیگر بفرستد.

طبق خبر اسپورت چاپ بارسلونا، مقصد احتمالی اومتیتی می‌تواند فرانسه یا ایتالیا باشد. چهار تیم اظهار تمایل کرده‌اند تا مدافع بارسلونا را به صورت قرضی یا دائمی خریداری کنند.

رن فرانسه، لیون فرانسه، رم ایتالیا و ناپولی ایتالیا می‌خواهند او را به تیم خود اضافه کنند ولی باید دید موضوع دستمزد او چگونه حل خواهد شد؟

اومتیتی فصل گذشته برای بارسلونا تنها ۱۴ بازی انجام داده و همین باعث شده تا مدیریت و کومان به او اطمینان نکنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس