کد خبر 1123464
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس و السد با تساوی به رختکن رفتند

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:10 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی کشور قطر به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی و سیامک نعمتی.

ترکیب السد: سعد الشیب، سانتی کاسورولا، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد البیاتی، بغداد بونجاح، گیلرمه دوسانتوس، خوخی بوعلام، نام تای هی و اکرم عفیف.

داور: کو هیونگ جین کره‌ای

نیمه اول

دقیقه 12: اولین موقعیت نصفه و نیمه این بازی را بازیکنان پرسپولیس روی دروازه السد خلق کردند که ضربه آل‌کثیر در حالتی غیرمتعادل از کنار دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه 13: شوت محکم کاسورولا از داخل محوطه جریمه را حامد لک با عکس‌العملی خوب مهار کرد.

دقیقه 16: حرکت خوب و هماهنگ بازیکنان پرسپولیس توپ را داخل محوطه جریمه حریف به بشار رسن رساند که حرکت انفرادی و خوب این بازیکن می‌رفت که سرخپوشان را صاحب فرصت خوب گلزنی کند، اما ضربه رسن را مدافعان السد برگشت دادند.

دقیقه 17: نفوذ احسان پهلوان از جناح چپ و پاس در عرض این بازیکن در داخل محوطه جریمه به وحید امیری رسید، اما ضربه بی‌دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: پاس تند و تیز عبدالکریم حسن را حامد لک به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 34: مدافعان السد بار دیگر توپ را از مقابل پای وحید امیری در داخل محوطه جریمه دور کردند تا این بازیکن نتواند دروازه حریف را تهدید کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس