بازی پرسپولیس و السد

رئیس اسبق دپارتمان داروی فوتبال گفت: داور کره‌ای در بازی پرسپولیس ایران و السد قطر یک قضاوت بی‌نقص را به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، داود رفعتی، رئیس اسبق دپارتمان داروی فوتبال  درباره نحوه قضاوت کو هیونگ جین دوره کره‌ای در بازی پرسپولیس ایران و السد قطر گفت: این داور یک قضاوت بی‌نقص را به نمایش گذاشت. اوج قضاوت خوب این داور در دقیقه ۶۹ بود زمانی که بازیکنان قطر اعتقاد به پنالتی داشتند اما او بهترین تصمیم را گرفت و ضربه کرنر اعلام کرد زیرا ابتدا بازیکن شماره ۷۷ (سعید آقایی) ابتدا توپ را با سر زد و سپس به بازیکنان تیم السد قطر برخورد کرد و این صحنه به هیچ عنوان پنالتی نبود.

بیشتر بخوانید:

اعتراض رسمی پرسپولیس به کارت قرمز نعمتی

وی در مورد کارت قرمزی که به سیامک نعمتی نشان داد، گفت: سیامک نعمتی قبل از این صحنه یک بار با آرنج به بازیکن السد قطر ضربه زد اما در دقیقه ۹۰ به علاوه یک در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود چه اتفاقی رخ داد که داور به او کارت قرمز مستقیم را نشان داد زیرا بعد از آنکه دو بازیکن به هوا پریدند بازیکن السد یقه پیراهن نعمتی را هم کشید. شاید بین بغداد بونجا و سیامک نعمتی اتفاقی رخ داد که در تصاویر تلویزیونی ندیدم. 

ببینید:

فیلم/ صحنه اخراج بازیکن پرسپولیس

رئیس اسبق دپارتمان داروی فوتبال  افزود: این داور کره‌ای ۱۰ سال است که در لیگ قهرمانان قضاوت می‌کند و یکی از بهترین داوران آسیا است و در این بازی نیز تمامی تصمیماتش درست بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس