به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در خصوص بازدیدش از پشت صحنه فیلم دادستان ده نمکی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

دکتر عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون از مراحل ساخت مجموعه تلویزیونی دادستان بازدید کرد.

در این بازدید مسعود دهنمکی کارگردان و محمد خزاعی تهیه کننده سریال دادستان به تشریح جریان داستانی و موضوعات این مجموعه تلویزیونی پرداختند و بخش‌هایی از جلوه‌های ویژه این سریال ضبط و تولید شد.

دکتر کدخدایی در حاشیه این بازدید از بخش‌های مختلف مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون مدیا از جمله استدیو کروماکی، استدیو استاپ موشن، استدیو موشن کپچر، رندر فارم و ... نیز دیدن کرد و در جریان تولیدات و فعالیت های این مرکز رسانه ای قرار گرفت.

سید مهدی جوادی مدیر این مرکز ضمن تشریح خدمات و تولیدات این مجموعه در حوزه انیمیشن، بازی و جلوه‌های ویژه دیجیتال، به ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های تولید محتوای دیجیتال در فضای رسانه‌ای کشور اشاره نمود.

دکتر کدخدایی نیز در پایان این بازدید با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه تولید محتوای فاخر در عرصه دیجیتال، آن را در دنیای رسانه‌ای امروز یک ضرورت برشمرد و راه فرهنگ سازی و تبیین مفاهیم عمیق ملی و دینی و مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن را از همین طریق عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    افرین احسنتم عزیزان...
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 12
    مردم ایران اکثریت از کدخدایی و دوستانش بد شان‌ می اید .تمام
    • زین الدین IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      3 0
      باسم الله . این نظر غلطی است و استلالی هم ندارد من یکی از ملت و از اقای کدخدایی حد اقل بدم نمی اید و این نقض نظر جنابعالی است . بی خودی از مردم برای نظراتتان مایه نگذاری لطفا
    • امیر IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      3 1
      خطاب به 23:47، نظر شخصی خودتو به اکثریت مردم ایران نسبت نده، تمام.
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      1 0
      اول اینکه از طرف خودتون صحبت کنید اینکه نظر خودتونو به بقیه تعمیم بدید نشونه استبداد نظر شماست دوم اینکه فرضا اینطوره همیشه حق با اکثریت نیست نمونه اونهم در تاریخ بسیار
    • محسن IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 0
      در تمام پاسخهایی که به این کامنت داده شده، نکتۀ مشترکی هست و آن اینکه گوینده فقط از طرف خودش حرف بزند، و نظر خودش را به مردم تعمیم ندهد. این حرفِ بسیار بسیار درستی است. و ای کاش وقتی بعضی اشخاص یا رسانه ها، مثل روزنامۀ کیهان و شخص مدیر مسئول آن، دائماً از زبان مردم حرف می زنند، به آنان هم همین تذکر داده شود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس