انتشار اولین تصاویر از سریال ده‌نمکی

مسعود ده نمکی در سریال جدید خودش که در مرحله تصویربرداری قرار دارد، به بازسازی صحنه حمله داعش به مجلس شورای اسلامی در خرداد سال ۹۶ پرداخت.

به گزارش مشرق، ده نمکی که این روزها مشغول تولید سریال «دادِستان» است، درباره سکانس حمله داعش به مجلس و شهادت جمعی از هموطنانمان در این عملیات تروریستی، در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: «حمله داعشی‌ها به مجلس و به شهادت رساندن حدود ۱۶ نفر از مردم بی‌دفاع یکی از قصه‌های فرعی سریال دادستان است که در خود ساختمان مجلس شورای اسلامی و آن هم با همراهی کسانی که از نزدیک درگیر موضوع بودند بازسازی شد.

بیشتر بخوانید:

حضور بازیگران جدید در «دادستان» ده نمکی +عکس

گرچه خود این اتفاق قابلیت یک فیلم مستقل با طرح زوایای ناگفته خود را دارد اما همراهی ریاست مجلس و سایر مدیران و نیروها و مدیران حفاظت مجلس باعث خلق صحنه‌هایی شد که در این سریال به آن واقعه به صورت غیرمستقیم پرداخته شده است. از همه کسانی که ما را در ساخت این صحنه‌ها یاری کردند سپاسگزاریم و عذر تقصیر دارم که نام تک تک عزیزان را نمی‌برم.»

گفتنی است، «دادِستان» یک مجموعه تلویزیونی در ژانر پلیسی- معمایی و شامل صحنه‌های زد و خورد و تعقیب وگریز است. در این سریال ۲۰ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون و ۱۰۰ بازیگر تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرندی IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 1
    چوب خدارو ببین.. هم سردار شهید شد و دست مبارکش قطع شد هم اون بازیگران اجیر شده که قرار بود زنده دستگیر بشن و فراری داده بشن .ولی فریب خوردند و کشتندشون. ..بلکه توجیهی برای حظور در سوریه القا بشود بر ملت فقیر .
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    البته که هیچ وقت به قصور امنیتی روز کشتار در مجلس اشاره نخواهد شد و فرد مسئول و مرتبط با این حادثه دردناک جایزه خود گرفته و معاون.....؟ شد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس